
به گزارش جام جم آنلاین ، علی دایی در پستی اینستاگرامی درباره احمدرضا عابدزاده چنین نوشت: «احمدرضا دوست و رفیق من است. بر خلاف آنچه که در رسانه ها عنوان می شود ما رابطه خوبی هم داریم، سال های خوبی کنار همدیگر داشته ایم و با هم زندگی کرده ایم. از این به بعد هم کنار همدیگر هستیم. »
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند