افتتاح 1386 طرح محرومیت‌زدایی در هفته بسیج

مسئول سازمان بسیج سازندگی از افتتاح 1386 طرح محرومیت‌زدایی در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۷۱۴۶۶

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم نعمان غلامی افزود: 1083 طرح در قالب احداث مدرسه، خانه عالم، خانه نیازمند، داروخانه و اورژانس و 203 طرح در قالب مرمت و بازسازی به بهره‌برداری می‌رسد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی عنوان کرد: کمیته امداد، امسال تامین مالی 5000 خانه نیازمندی را انجام داد که گروه‌های جهادی این طرح‌ها را احداث کردند. سردار غلامی اعلام کرد: استان‌های خوزستان با افتتاح 181 طرح، مازندران با 137 طرح، هرمزگان با 85 طرح و آذربایجان شرقی با 65 طرح، رتبه‌های اول تا چهارم در حوزه افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی را در بین 32 استان به خود اختصاص دادند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی تاکید کرد: یکی از رویکردهای بسیج سازندگی در اقتصاد مقاومتی، تمرکز بر صنایع تبدیلی و ایجاد واحدهای کوچک صنایع تبدیلی است.وی همچنین درباره فعالیت‌های بسیج در حوزه کشاورزی با اشاره به 350 هزار تن محصول سیب شهر سمیرم، تصریح کرد: 50 هزار تن از این سیب به شکل ضایعات است در صورتی که می‌توان با آنها محصولات دیگری همچون سرکه سیب، لواشک، دمنوش سیب و... به دست آورد که با مطالعات انجام شده مقرر شد شهر سمیرم به قطب سرکه سیب تبدیل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها