مدیر رادیو معارف از برنامه های متنوع این رسانه دینی در سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بسیج مستضعفان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۱۲۳۹
پاسداشت هفته بسیج در رادیو معارف

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، با سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بسیج مستضعفان، مجتبی تونه ای مدیر رادیو معارف از پخش برنامه های گسترده این رسانه شنیداری در این ایام خبر داد.

وی گفت: بنیانگذار انقلاب در پنجم آذرماه سال 58، فصل نوینی در تاریخ ایران اسلامی گشود؛ فصلی که تا ابد یادآور رشادت های دلاورمردانی است که حضور و تأثیرشان به دفاع جانانه در آن هشت سال مقدس خلاصه نشد.

مجتبی تونه ای در ادامه از پخش برنامه «مقاومت» خبر داد و گفت: این برنامه در هفته بسیج به بررسی روحیه ایثار و اخلاص بسیج خواهد پرداخت.

وی همچنین به برنامه «شاهد» و «روایت عشق» اشاره کرده و گفت: این دو برنامه در این ایام با هدف معرفی شهدای بسیج و گفت و گو با خانواده های شهدای بسیج طراحی و تولید شده است.

مدیر رادیو معارف افزود: برنامه «کلام امام» و «پیام ولایت» با پخش گزیده ای از بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در این ایام با موضوع بسیج پخش می شود.

وی همچنین با اشاره به برنامه «گفت و گوی 21» گفت: بررسی برنامه های هفته بسیج به صورت زنده در این برنامه و همچنین کارکردهای فرهنگی علمی ،آموزشی و اقتصادی بسیج در عصر حاضر در برنامه «مجله روز» از برنامه های این رسانه دینی که است که به صورت زنده پخش می شود.

مجتبی تونه ای سبک زندگی دینی را از مباحث مهم رهبری دانست و گفت: «به رنگ خدا» با موضوع سبک زندگی مومنانه یک بسیجی فعال پخش می شود.

همچنین تبیین نقش بسیج در پیشبرد رسالت فرهنگی نظام در برنامه «مهربان باشیم» از موضوعات این رسانه دینی در هفته بسیج است. این برنامه نقش حلقه های صالحان را در ارتقای علمی و معنوی جامعه بررسی می کند.

وی گفت: آشنایی با نقش بسیج و روحیه بسیجی در حفظ ارزش های انقلاب و نقش آن در آرامش جامعه از محورهایی است که در برنامه "داستان هفته" به آن پرداخته می شود.

مدیر رادیو معارف افزود:«چراغ مطالعه» که سعی می کند با قالبی نو و جذاب مخاطب را به امر مطالعه کتب ارزشمند ترغیب کند در این ایام به معرفی تازه های نشر درباره بسیج خواهد پرداخت.

تونه ای در انتها از پوشش برنامه ها و فعالیت های بسیج در بخش های خبری خبر داد و گفت: معرفی پایگاه های برتر بسیج در برنامه «مهاجر» و سخنرانی استادان حوزه و دانشگاه با محوریت موضوع ارزش های انقلاب و بسیج مردم در برنامه «بر بال سخن» از جمله برنامه هایی است که در هفته بسیج از رادیو معارف معارف می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها