رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت:

بسیج، الگوی وحدت ‏ملی است

همکاری رادیو با بسیج افزایش می‌یابد

معاون صدای جمهوری اسلامی و مدیران رادیو در نشستی با سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، راه های تعامل بیشتر میان این رسانه شنیداری و سازمان مردمی بسیج را بررسی کردند.
کد خبر: ۹۷۱۲۷۳
همکاری رادیو با بسیج افزایش می‌یابد

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، در جلسه شورای مدیران معاونت صدا که با حضور نسرین آبروانی معاون صدا، فروغی رئیس مرکز بسیج رسانه ملی، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و هیئت همراه برگزار شد،حاضران درباره مباحث مشترک گفت‌وگو کردند.

معاون صدای رسانه ملی در این نشست گفت: بسیج یکی از بازوان قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است که شاخصه این قدرت عظیم، مردمی بود آن است.

آبروانی افزود: خوشبختانه امروز در شرایطی هستیم که بسیج در تمامی مقولات فراگیر و تعیین کننده نقش‌های مهمی ایفا می‌کند.

وی افزود: معاونت صدا این امکان را دارد که ماحصل تمام تلاش‌های سازمان بسیج مستضعفین را که در قالب کتاب‌های مختلف بیان می‌شود،در شبکه‌های رادیویی مطرح کند و با معرفی کارشناسان و استادان برجسته که با مجموعه بسیج در حال همکاری هستند، سهم قابل توجهی از معرفی اقدامات صورت گرفته را به عهده بگیرد.

سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز با اشاره به تعامل میان بسیج و صدا و سیما گفت: بسیج و رسانه ملی رسالت واحدی در دو قالب مجزادارند که بر اساس آن باید مردم را در جهت آرمان‌های انقلاب اسلامی ساماندهی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها