سامسونگ این دفعه می‌خواهد گوشی های گلکسی A7 سال 2017 را با طراحی و مشخصات سخت‌افزاری که بیشتر شبیه به گوشی‌های پرچمدار سری اس (S-series) است، راهی بازار مصرف کند البته فقط اینها نیست و ممکن است دیگر قابلیت‌های این گوشی‌ها نیز شما را شگفت‌زده سازد.
کد خبر: ۹۶۹۷۳۰
مشخصات اعجاب‌آور گوشی‌های گلکسی A7 سامسونگ

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از اندروید پی آی تی، تلفن‌های همراه هوشمند سری A7 سامسونگ (A-series) تا‌بحال با آمدن مدل جدید در هر سال دستخوش تغییرات چندان زیادی نشده‌اند. اما معلوم نیست که چه اتفاقی افتاده که سامسونگ این دفعه می‌خواهد گوشی های گلکسی A7 سال 2017 را با طراحی و مشخصات سخت‌افزاری که بیشتر شبیه به گوشی‌های پرچمدار سری اس (S-series) است، راهی بازار مصرف کند. البته فقط اینها نیست و ممکن است دیگر قابلیت‌های این گوشی‌ها نیز شما را شگفت‌زده سازد. بیایید با هم ببینیم که این موبایل‌های بی‌نظیر سال 2017 سامسونگ چه چیز فوق‌العاده‌ای برای عرضه به کاربران طرفدار موبایل‌های سامسونگ دارند؟

قیمت و تاریخ عرضه به بازار

سری موبایل‌های گلکسی A7 سال 2016 در دسترس مصرف کنندگان آمریکایی قرار نگرفتند و فقط با یک نگارش بین المللی در بازارهای بین المللی دیگر جهان عرضه شدند. از روی قیمت جهانی 350 دلاری نگارش امسال می‌توان حدس زد که قیمت گلکسی A7 سال 2017 باید حدود 500 دلار باشد.

طراحی

هنوز تصویری از گوشی گلکسی A7 سال 2017 از شرکت سامسونگ به خارج درز نکرده است اما باید گفت که سامسونگ در طراحی امسال آنها از رویه سال‌های قبل پیروی خواهد کرد و حتما از آمیزه‌ای از طراحی موبایل های سری اس خود نیز استفاده خواهد کرد تا ظاهری ممتاز به آنها ببخشد.

به گزارش سایت سم موبایل (Sammobile)، گوشی‌های A7 در سال 2017 باید احتمالا باید از یک صفحه نمایش 5.68 اینچی در حدود سایز نمایش گوشی گلکسی نوت 7 و 0.5 اینچ بزرگتر از گلکسی A7 امسال بهره می‌برد. اندازه ابعاد منتشر شده مربوط به این موبایل 157.69 در 76.92 در 7.88 میلی‌متر است. اگر این اندازه‌ها واقعیت داشته باشد، ضخامت آن در حدود ضخامت نسل‌های پیشینش خواهد بود. گوشی A7 مدل 2017 باید از قابلیت استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP68 نیز برخوردار باشد که این قابلیت پیشتر فقط در اسمارت فون های پرچمدار سامسونگ وجود داشت و برای گوشی کلی مزیت عالی است.

مشخصات سخت‌افزاری

تلفن همراه هوشمند گلکسی A7 سال 2017 احتمالا باید از چیپ‌ست اگزینوس (Exynos 7870) با پشتیبانی 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره داخلی بهره ببرد. گفته می‌شود که باید دوربین رویی آن 16 مگاپیکسل باشد اما از مشخصات دوربین اصلی آن صخحبتی نشده است. البته این مشخصات سخت‌افزاری این گوشی را قدرتمندترین گوشی سامسونگ نمی سازد اما می‌بینیم که بین گوشی‌های اقتصادی میان رده این شرکت، چندان هم موبایل بدی نیست. شاید شرکت سامسونگ با تقویت مشخصه‌های گلکسی A7 در سال 2017 به دنبال یافتن بازارهای جدید دیگری برای این سری گوشی‌های خوش قیمت و نسبتا قدرتمند خود باشد.

مترجم: جواد ودودزاده جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها