جام‌جم الزامات فعالیت در رادیو را بررسی می‌کند

گویندگی مساوی است با عشق

ارتقای سطح گویندگان صدا و سیما در استان ها

حافظی گفت: رقابت بسیار سخت و تنگاتنگی میان شبکه‌های استانی وجود داشت که همین امر کار ما را در قضاوت سخت کرده بود.
کد خبر: ۹۶۹۳۶۹
ارتقای سطح گویندگان صدا و سیما در استان ها

به گزارش جام جم آنلاین مرتضی حافظی گوینده و مجری رادیو و داور نوزدهمین دوره جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی استان‌ها در گفت‌وگو با ستاد خبری نوزدهمین دوره این جشنواره گفت: برگزاری جشنواره چند هدف دارد که یکی از آنها می‌تواند بررسی کیفی آثار ارائه شده به جشنواره باشد.
وی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف، کشف استعدادها، شناسایی و معرفی آنها به عنوان آینده‌داران عرصه هنر در تلویزیون و رادیو کشور است. یکی دیگر از مزایای جشنواره نیز آشنایی برنامه‌سازان و مدیران استانی با یکدیگر و تبادل اطلاعات و تجربه‌هایی است که باعث ارتقای سطح کیفی کارها خواهد شد.

حافظی اظهار کرد: مدیران استانی با حضور در این جشنواره با درک رقابتی بودن برنامه‌ها و اینکه برنامه ساخته شده دیده می‌شود، می‌توانند به فکر تولید برنامه‌ای بهتر باشند و مخاطبان بیشتری را برای شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی خود جذب کنند.

داور کمیسیون صدای نوزدهمین افزود: این جشنواره یک اتفاق میمون و مبارک است و قطعا در ارتقای سطح تولیدات سازمان تاثیرگذار خواهد بود.

وی ادامه داد: در این دوره از جشنواره شاهد ارائه کارهایی به مراتب بالاتر از سال‌های گذشته هستیم و مجریان و گویندگان استان‌ها پیشرفت بسیار چشمگیری داشته‌اند. رقابت بسیار سخت و تنگاتنگی میان شبکه‌های استانی وجود داشت که همین امر کار ما را در قضاوت سخت کرده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سلام
-
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
۰
۰
مگر مدیران مغرض اجازه ظهور هننرمندان جدید را می دهند
در مراكز به بهانه جشنواره هر كس را كه باهاش سازگارند انتخاب می كنند ، می دن خبر را می خونه بعد بسته هارا می فرستن تا ارزیابی بشه
اصلا از مركز و حق خوریهایی كه هست خبر دارین؟

نیازمندی ها