دادستان تهران در رابطه با پرونده قضایی موسسه اعتباری ثامن الحجج اظهار کرد: آخرین تصمیم بانک مرکزی که با همکاری وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی اتخاذ شده، منتهی به انحلال تعاونی اعتباری ثامن الحجج شده و طبق ماده 55 قانون تعاون، هیات تصفیه امور مالی این تعاونی اعتباری را بر عهده خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۶۹۱۳۰

به گزارش میزان، عباس جعفری دولت‌آبادی، اقدام اخیر برخی رسانه‌ها در رابطه با انتشار خبر کذب حساب‌های رئیس قوه که از سوی برخی سایت‌های ضدانقلاب منتشر شده بود مورد انتقاد قرار داد و افزود: پس از آن‌که آقای طیب‌نیا وزیر اقتصاد این خبر را تکذیب و عنوان کرد این حساب ها به نام قوه قضائیه است نه شخص رئیس دستگاه قضایی اما باز هم شاهدیم که برخی سایت‌های خبری به نقل از برخی افراد ادعا کردند این حساب ها به نام شخص رئیس قوه قضائیه است. این در حالی است که مطابق قانون مطبوعات، انتشار اخبار کذب و بازنشر آن حتی به نقل از فردی که سمت رسمی دارد نیز جرم محسوب می شود.

وی همچنین جلسه اخیر دادستانی در خصوص آسیب‌های اجتماعی را مورد توجه قرار داد که طی آن اقدامات پلیس و دادستانی در خصوص جمع‌آوری تجهیزات ماهواره‌ای مورد بحث قرار گرفته بود و در توضیح گفت: روزنامه ایران با انتشار گزارشی در صدد نفی این اقدام بر آمده است.

جعفری دولت‌آبادی خطاب به مدیر مسئول این رسانه گفت: قرار نیست روزنامه‌ای که متعلق به دولت است مبارزه با مفاسد اجتماعی را سست کند، اگر مدیر مسئول روزنامه‌ای فکر می‌کند باید فرهنگ غربی را در کشور رواج داد، باید گفت این موضوع در ایران عملی نیست چرا که جمهوری اسلامی ایران یک نظام دینی و ارزشی است و ضوابط خاص خود را دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها