در نخستین روز هفته، مرد افغان که با انگیزه سرقت، پیرزن ایرانی را به قتل رسانده بود، پس از سه ماه سکوت، لب به اعتراف گشود.
کد خبر: ۹۶۸۵۱۷

عصر دهم مرداد امسال زن 75 ساله‌ای در خانه‌اش در خیابان دماوند به قتل رسید. ماموران با حضور در خانه مقتول جسد او را با دست و پای بسته و در حالی که دهانش هم بسته بود یافتند. براساس گفته خانواده‌اش، پس از قتل، گردنبند طلای مقتول سرقت شده بود. همزمان با آغاز تحقیقات پلیسی، ماموران مرد افغانی را که برای نظافت به خانه او می‌آمد به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت کردند. این مرد منکر جنایت بود تا این‌که سرانجام اعتراف کرد به انگیزه سرقت گردنبند طلای پیرزن او را کشته و گردنبند سرقتی را 650 هزارتومان فروخته است.

حکم عجیب برای متهم جنایت چیتگر

دومین روز هفته، زن و مردی که مرتکب جنایتی در چیتگر شده بودند در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.

عصر بیست و چهارم مرداد سال گذشته، مرد جوانی در پارک چیتگر با ضربه‌های چاقو از پای در آمد. ماموران با حضور در محل حادثه با زنی رو‌به‌رو شدند که می‌گفت شوهرش مقتول ر ا کشته و گریخته است.

با اعتراف وی شوهرش دستگیر و به این جنایت اعتراف کرد. این زن و شوهر در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.

عامل جنایت می‌گفت متوجه دوستی همسرش و مقتول شده و به همین علت دست به جنایت زده است. همسرش هم می‌گفت به طور اتفاقی با مقتول دوست شده و در ادامه متوجه اشتباهش شده و روز حادثه می‌خواسته به ارتباطش با او پایان دهد که شوهرش متوجه ماجرا شده و مرد جوان را کشته است.

عامل جنایت به قصاص و همسرش به 99 ضربه شلاق و 120 ساعت کار اجباری در خانه سالمندان محکوم شد. براساس حکم دادگاه، ناهید باید به استحمام زنان سالخورده کمک کند.

دختر دانشجو، قربانی باران!

در سومین روز هفته، باران سیل آسایی درلرستان رخ دادودو دختر دانشجو در دو منطقه جداگانه گرفتار سیلاب شدند که یکی از آنها زنده ماند و دیگری تسلیم مرگ شد.

یکی از دختران قصد داشت سوار خودرو شود که تعادلش را از دست داد و داخل جوی آب افتاد و زیر پل گیر کرد. امدادگران پس از اطلاع در محل حاضر شده و پیکر بی‌جان این دختر را از زیر پل خارج کردند.

چشم در برابر چشم

چهارمین روز هفته، شوهر عمه سنگدل که در اقدامی هولناک به چشمان دختر چهار ساله‌ای به نام فاطمه در یکی از روستاهای شهرستان قروه آهک پاشیده و بینایی او را گرفته بود بعد از هفت سال در زندان رجایی شهر قصاص شد.

مرگ تلخ 28 زائر اربعین

چهارشنبه اتوبوس اسکانیا که حامل زائران کربلا بود پس از عبور از شهر اقلید، در گردنه دژکرد واژگون شد .اتوبوس به قعر دره سقوط کرد و صدای فریاد مسافران در میان لاشه اتوبوس خاموش شد.

20 نفر از 47 سرنشین اتوبوس در دم جان باختند و بقیه که مصدوم شده بودند به بیمارستان منتقل شدند، اما 8 نفر دیگر از آنها براثر شدت صدمات تسلیم مرگ شدندو تعداد کشته‌های این حادثه به 28 نفر رسید.

اعدام مرد آزارگر در مشهد

ششمین روز هفته، مرد جوانی که دختر هشت ساله‌ای را قربانی نیت شیطانی خود کرده و کشته بود درمقابل دیدگان مردم روستای چلمه سنگ مشهد به دارمجازات آویخته شد.

سال 93 دختر هشت ساله‌ای در روستای چلمه سنگ مشهد ناپدید و بعد از چند روز جسدش در سرویس بهداشتی مدرسه پیدا شد. بررسی‌‌های اولیه پلیسی نشان می‌داد وی پیش از مرگ مورد آزارو اذیت قرار گرفته است. در ادامه تحقیقات ردپای مردی 22 ساله در این جنایت به دست آمدو او بازداشت شد.

متهم در بازجویی گفت: والدینم فوت کرده‌اند. یکی از اقوام که صاحب فرزند نمی‌شد، سرپرستی من و برادرم را به عهده گرفت. مدتی قرص مصرف کرده و بعد معتاد شدم. روز حادثه به خانه اقوام رفته بودم که دختر هشت ساله‌ای را در آنجا دیدم. اورا با بهانه‌ای به سرویس بهداشتی مدرسه روستا بردم و پس از آزار و اذیت خفه اش کردم که هویت مرا لو ندهد.

کلاهبرداری به بهانه ویزای شینگن

در آخرین روز هفته پلیس فردی را دستگیر کرد که به اتهام کلاهبرداری با وعده ویزای شینگن یک میلیارد تومان از طعمه هایش گرفته شد.

این متهم از چندی پیش با طرح شکایت‌هایی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. تحقیقات ازشاکیان نشان می‌داداین متهم آنها را به بهانه این که می‌تواند ویزای شینگن برایشان تهیه کند در تلگرام فریب داده و از آنها کلاهبرداری کرده است. او مالباختگان را به روسیه می‌فرستاد که مسافران در فرودگاه روسیه متوجه جعلی بودن ویزاهایشان می‌شدند و به کشور بازمی‌گشتند. متهم پس از دستگیری اعتراف کرد که شاکیان را فریب داده و یک میلیارد تومان از آنها کلاهبرداری کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها