«شنبه یکشنبه» در تیم جوانان ایران

شاهکار جدید فدراسیون فوتبال +عکس

تیم فوتبال جوانان ایران در حالی امروز در آخرین دیدار خود در تورنمنت چهارجانبه کره جنوبی به مصاف انگلیس می‌رود که امیرحسین پیروانی سر مربی این تیم معتقد است پیروزی برابر نیجریه نشان داد تیمش روی ریل قرار دارد.
کد خبر: ۹۶۷۳۳۵

جوانان فوتبال ایران پس از آن‌که در نخستین گام از این تورنمنت برابر میزبان تن به شکست دادند در دومین بازی با تک‌گل رضا شکاری بر نیجریه غلبه کردند. پس از این بازی امیرحسین پیروانی، سرمربی تیم جوانان گفت: متوقف کردن تیمی که سابقه قهرمانی در جام‌های جهانی نوجوانان و جوانان را دارد کار آسانی نیست. اما بازیکنان ما موفق به انجام این کار شدند. وی گفت: کادر فنی نیز جهت ارزیابی نفراتی که در بحرین کمتر شانس بازی پیدا کرده بودند تغییراتی در ترکیب تیم داده بود که توانستند تیم نیجریه را شکست دهند، این برد قطعا به ما کمک خواهد کرد تا مسیر خود را با قدرت بیشتری ادامه دهیم. راه آسانی در پیش رو نداریم زیرا فوتبال در همه کشورها رو به پیشرفت است. کشورها با سرمایه‌گذاری در تیم‌های پایه سعی دارند تا ساختار فوتبال خود را بصورت بنیادین و اصولی بنا کنند.

سرمربی تیم ملی جوانان در ادامه درباره دیدار با انگلیس، بیان کرد: 10 بازیکن تیم ملی جوانان انگلستان در لیگ برتر جزیره بازی می‌کنند، این تیم با 23 بازیکن و 20 همراه وارد این مسابقات شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها