دختر نوجوان پس از دوستی اینترنتی با پسر جوان، برای ازدواج با او از خانه فرار کرد.
کد خبر: ۹۶۶۸۶۲

به گزارش جام‌جم، اوایل آبان امسال مردی با حضوردر شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از ناپدید شدن دختر نوجوانش خبر داد.

شاکی به بازپرس مرشد لو گفت: دخترم برای رفتن به خانه همکلاسی‌اش از منزل بیرون رفت و دیگر بازنگشت. زمانی که غیبت او طولانی شد، از دوستش سراغ دخترم را گرفتیم که متوجه شدیم او به دیدن وی نرفته و اکنون نمی‌دانیم دخترم کجاست.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات برای یافتن دختر نوجوان ادامه داشت تا این که ماموران با کشف سرنخ‌هایی اطلاع یافتند دختر نوجوان از طریق تلگرام با پسری جوان دوست شده و آخرین بار نیز با او در تماس بوده است.

جست‌وجو‌ها برای یافتن پسر جوان و اطلاع از سرنوشت دختر نوجوان ادامه داشت تا این که چند روز پیش ماموران آنها را در خانه‌ای پیدا کرده و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

دختر نوجوان و پسر جوان در بازجویی اولیه گفتند که به هم علاقه‌مندند و می‌خواهند در صورت اجازه خانواده‌هایشان، با هم ازدواج کنند.

دختر نوجوان به افسر تحقیق گفت: از سختگیری‌هایی که خانواده‌ام با من داشتند، خسته شده بودم. از دو ماه پیش در تلگرام با پسر جوانی آشنا شدم و با او دردل می‌کردم تا این که با ادامه این وضع، تصمیم گرفتم از خانه فرارکنم.

وی افزود: موضوع را با پسر مورد علاقه‌ام در میان گذاشتم و با جمع کردن وسایلم به بهانه رفتن به خانه همکلاسی‌ام، از خانه فرار کردم و با پسر مورد علاقه‌ام به خانه‌ای در اطراف شهر رفتیم. ما به هم علاقه داریم و از خانواده‌ام می‌خواهم با ازدواج ما موافقت کنند.

در ادامه پسر جوان هم گفته‌های دختر نوجوان را تائید کرد و گفت: من به این دختر علاقه دارم و امیدوارم خانواده‌اش با خواستگاری من موافقت کنند.

قاضی مرشدلو با هشدار به خانواده‌ها، از آنها خواست با فرزندان خود دوستانه رفتار کنند و از سختگیری نسبت به آنها اجتناب ورزند تا عواقب بدی در انتظار فرزندانشان نباشد. همچنین حضور فرزندانشان را در فضای مجازی کنترل کنند تا آنها در دام دوستی‌های مجازی گرفتار نشوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها