«به دلیل خیانتی که شوهرم به من کرده و با زنی دوست شده بود، می‌خواستم ابتدا خودم را بکشم، اما می‌دانستم بعد از مرگم سرنوشت بدی در انتظار بچه‌هایم خواهد بود. بنابراین تصمیم گرفتم خودم و دیگر اعضای خانواده را بکشم تا دیگر کسی دردی را تحمل نکند. آنها مردند، اما من هر کاری کردم بمیرم، نشد. من بچه‌هایم را کشتم، محسن را کشتم. ای کاش من هم مرده بودم.»
کد خبر: ۹۶۶۴۴۷

به گزارش جام‌جم، این بخشی از گفته‌های زنی است که روز جمعه چهاردهم آبان در پی اختلاف و درگیری‌هایی که با شوهرش داشت، او را در خانه‌شان در شهرک آزادی تهران از پای درآورد و سپس جان دختر و پسر خردسالش را گرفت و دختر ده ساله‌اش را مجروح کرد. او قصد خودکشی داشت که همسایه‌ها سر رسیدند و نجاتش دادند. زن جوان که فرزانه نام دارد، دیروز بعد از این‌که از بیمارستانی در تهران مرخص شد، برای ادامه تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران انتقال یافت و به قاضی محسن مدیرروستا گفت: من از دوره دبیرستان دچار مشکلات روحی شده و تحت درمان پزشک بودم. مدتی خوب شدم، اما بعد از ازدواجمان مشکلات روحی‌ام شروع شد و دوباره درمان را از سر گرفتم، شوهرم این را می‌دانست. حتی دی ماه سال گذشته که با شوهرم درگیر شدم و او با گوشی به چشمم آسیب زد، نزد روانپزشک رفتیم که برایم دارو تجویز کرد. تعدادی از قرص‌ها را خوردم، اما دیگر به درمانم ادامه ندادم.

وی افزود: شوهرم بیشتر شب‌ها دیر به خانه می‌آمد. وقتی اعتراض می‌کردم، کتکم می‌زد. حتی یک بار در پارکینگ خانه بشدت کتکم زد. از ترس آبرویم و علاقه به زندگی و بچه‌هایم سختی‌ها را تحمل می‌کردم، اما دیگر نمی‌توانستم خیانت او را تحمل کنم.

متهم به قتل ادامه داد: یک روز شوهرم به ویلای دوستانش رفته بود که به او زنگ زدم و صدای خنده‌های زنی را شنیدم. زمانی که به خانه آمد، گفت این زن دوست یکی از دوستانش است، اما بعد از مدتی متوجه شدم او با زنی دوست شده و رابطه دارد. یک روز که گوشی‌اش را بررسی کردم، نوشته‌های میان او و زن غریبه و عکس‌هایشان را دیدم. روز بعد سر همین موضوع با او دعوا کردم که مدعی بود من توهم زده و دیوانه‌ام.

زن جوان ادامه داد: دیگر از این وضع خسته شده بودم و می‌خواستم طلاق بگیرم، اما به خاطر علاقه به بچه‌هایم نتوانستم این کار را بکنم و تصمیم به سازش گرفتم، اما او دست از این کارش نکشید. به دلیل خیانت شوهرم می‌خواستم ابتدا خودم را بکشم، اما پشیمان شدم. همه اعضای خانواده‌ام را با چاقو زدم و سپس خودزنی کردم که زنده ماندم.

متهم با تجدید قرار قانونی روانه بازداشتگاه پلیس شد تا به پزشکی قانونی معرفی و سلامت روانی‌اش بررسی شود.

اظهارات پزشک فرزانه

پزشک فرزانه که با دستور بازپرس جنایی برای ادای توضیحات احضار شده بود، ادعا کرد: عامل جنایت از سال 79 تحت درمان روانپزشکی قرار داشته و آخرین بار نیز در سال 84 به مطب او مراجعه کرده بود. پزشک او را از11 سال پیش دیگر ویزیت نکرده بود. اما زن جوان مدعی بود آخرین بار سال گذشته همراه شوهرش نزد روانپزشک رفته است. فرزانه 32 ساله به اتهام مباشرت در قتل شوهرش، دختر و پسر خردسالش و نیز جرح عمدی دختر ده ساله‌اش که اکنون در بیمارستان رسول اکرم(ص) بستری است ، با قرار بازداشت موقت برای تحقیقات در اختیار کاراگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها