آیین اختتامیه سوگواره سراسری شعر عاشورایی خیمه‌گاه ادب به همت برج میلاد تهران و مجمع شاعران اهل بیت(ع) با حضور جمعی از شعرای مطرح آیینی کشور در گالری شرقی برج میلاد برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۵۹۶۲

به گزارش جام‌جم، اختتامیه سوگواره شعر عاشورایی (خیمه‌گاه ادب) شب یکشنبه 16 آبان‌ماه با حضور شعرای مطرح آیینی و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر برگزیدگان این سوگواره، استادانی همچون مرتضی امیری‌اسفندقه و حاج‌سعید حدادیان و همچنین شاعران جوان نام آشنا نظیر سیدحمید برقعی و محمدمهدی سیار به شعرخوانی پرداختند.

هیات داوران در بخش اصلی آقایان علیرضا رجبعلی زاده و مهدی جهاندار را به عنوان برگزیده معرفی کردند و آثار آقایان سیدجواد میرصفی، محمد‌رضا سلیمی، محسن کاویانی، محمدجواد شاهمرادی، حسین طاهری، هادی فردوسی و امیرعلی سلیمانی را شایسته تقدیر دانستند.

همچنین طبق نظر هیات داوران در بخش ویژه از دو اثر که متعلق به جناب آقای محمد شمس و سرکارخانم سارا جلوداریان بود، تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم کربلایی حنیف طاهری با نوای دلنشین خود به مرثیه‌سرایی پرداختند و در انتها بیانیه هیات داوران توسط استاد امیری‌اسفندقه قرائت شد. شایان ذکر است که از نفرات برگزیده و تقدیری با اهدای جوایز نفیس تجلیل به عمل آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها