اخیرا دولت‌ها برای دستگیری و جلوگیری از دانلود کردن‌های غیرقانونی مجازات‌های سنگین‌تری را برای راهزنان (سارقان هنری) اینترنتی وضع کرده‌اند.
کد خبر: ۹۶۴۸۱۸
دستگیری گسترده دانلودکنندگان غیرقانونی و سارقان هنری

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از بی.بی.سی،‌ همه این بگیر و ببندها پس از این اتفاق افتاد که شرکت براوکست کننده سریال گیم آف درونز شروع به فرستادن پیام‌های اخطار به سارقان محتواهای رسانه‌ای این شرکت کرد.

چگونه دولت‌ها می‌خواهند با سرقت‌های هنری و رسانه‌ای مبارزه کنند؟

دولت‌های جهان می‌خواهند مجازات‌های سخت‌تری را در مورد آنهایی که جدی‌تر از همه به سرقت محتوا در محیط وب اشتهار دارند، اعمال کنند.

آنها می‌خواهند مجازات سارقان هنری آنلاین را درست مثل فروختن کالا‌های تقلبی و کپی به بیش از 10 سال حبس افزایش دهند تا عاملی بازدارنده برای کار سارقان هنری آنلاین باشد.

این قانون سال گذشته وضع شد و دولت‌ها از آن زمان سعی در افزایش بازدارندگی در مورد سرقت‌های هنری آنلاین را دارند.

به نظر دولت‌ها اثر مخرب و سوء جرایم آنلاین به هیچ وجه کمتر از جرایم عادی نیست. قانون همه چیز را روشن ساخته است. آنها امنیت و حفاظت بهتری را برای سازندگان و تولید کنندگان محتواهای هنری فراهم کرده و پیام آشکاری را برای سارقان هنری که از حاصل کار افراد زحمت‌کش به صورتی راحت کسب درآمد می‌کنند می‌فرستند که باید کارهای خلاف خود را متوقف کنند. آنها همچنین معتقدند با جلوگیری از تبلیغاتی که سایت سارقان هنری از دیگران می‌گیرند، می‌توان جلوی کار آنها را گرفت. چنانکه بیشتر سایت‌های دانلود قسمت اعظم درآمدشان را از راه گرفتن تبلیغات کسب می‌کنند.

در سال 2013 دولت ها شروع به فرستادن فهرستی از سایت‌های قانون شکن برای شرکت‌های تبلیغاتی کردند. از آن پس تعداد شرکت‌هایی که برای فضای آگهی در این سایت‌های خلافکار پول می‌دهند، به شدت کاهش یافته است.

مترجم: جواد ودودزاده جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها