آندرانیک تیموریان، هافبک دفاعی و کاپیتان اول ایران، سال‌های سال است در ترکیب تیم ملی بازی می‌کند و به همین دلیل،‌ بازیکن باتجربه‌ای است. او قدیمی‌ترین بازیکن ایرانی به حساب می‌آید و از سال‌2005 در تیم ملی حضور دارد. آندو در صحبت‌هایی که با بازیکنان جوان تیم ملی داشته، تاکید کرده به هیچ وجه نباید سوریه را دست‌کم بگیرند. این بازیکن به جام‌جم ورزشی هم می‌گوید: دست‌کم گرفتن سوریه بزرگ ترین اشتباه است و قطعا به ما در این بازی ضربه خواهد زد.
کد خبر: ۹۶۴۰۴۶

سوریه تیمی قدرتمند است و اصلا نباید به نام آنها و شرایط سیاسی کشورشان توجه کرد. در گذشته، فوتبال ایران به خاطر دست‌کم گرفتن حریفان به مشکل خورده و این بار دیگر چنین اشتباهی نمی‌کنیم. او درباره میزان شناختش از تیم ملی سوریه می‌گوید: آنها هم مثل دیگر تیم‌های عربی فوتبالی بسته انجام می‌دهند و تیمی قدرتمند هستند. کادر فنی آنالیزهای لازم را روی این تیم انجام می‌دهد و قطعا با شناخت کافی مقابل سوریه به میدان خواهیم رفت.

آندو با اشاره به نتایج سوریه می‌گوید: این تیم بسختی به ازبکستان و قطر باخت و مقابل چین هم برنده شد. آنها کره جنوبی را هم متوقف کردند که کار دشواری است. اینها نشانه قدرتمند بودن تیمی مثل سوریه نیست؟ در این فوتبال دیگر تیم ضعیفی وجود ندارد و همه تیم‌ها قدرتمند هستند. شما جام جهانی و جام ملت‌های اروپا را هم قطعا دیدید و بیشتر متوجه این موضوع شدید. الان هیچ تیمی از پیش بازنده نیست.

تیموریان در پایان می‌گوید: درست است که نتایج خوبی در بازی‌های قبلی به دست آورده‌ایم و صدرنشین گروه هستیم ولی به هیچ وجه مغرور نخواهیم شد. تیم جوانی داریم ولی بچه‌ها همه باتجربه هستند و این مسائل را بخوبی درک می‌کنند. ان‌شاءالله در مقابل سوریه هم با تمام قدرت بازی می‌کنیم تا برنده باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها