به گزارش پدال، موستانگ750 بسیار گیراتر از مدل GT است، زیرا دارای اسپلیتر جلوی ضخیمتر و رکابهای جانبی متفاوت است. در بخش عقبی نیز شاهد بال قرار گرفته روی صندوق و دیفیوزر سفارشی همراه چهار خروجی سیستم اگزوز هستیم. ارتفاع خودرو به خاطر مجموعهای از فنرهای کم ارتفاعتر کاهش یافته و لاستیکهای 265/35ZR20 و 305/30ZR20 زیر خودرو قرار گرفتهاند. تکمیل کننده نمای بیرونی خودرو تغییرات صورت گرفته در اطراف جلوپنجره و کاپوت بازنگری شده با ورودیهای جدید روی آن است.
اما پیشرانه خودرو دیگر تنفس طبیعی نبوده، چراکه تیونر از سوپرشارژر استفاده کرده و قدرت خودرو از 435 به 750 اسب بخار رسیده است. این تغییرات در واقع برای مدل پایه هستند، چراکهKenne Bell دو کیت قویتر دیگر نیز دارد که نسخه سطح بالای آن با پیشرانه هشت سیلندر بیش از 1500 اسب بخار قدرت دارد. در این خودروی ویژه نیروی عظیم پیشرانه از طریق گیربکس شش سرعته دستی به چرخها انتقال مییابد. کابین خودرو نیز چند تغییر داشته و اکنون شاهد صندلیهای جلویی ریکارو با پوشش چرم هستیم. دوخت صندلیها با کنسول و پانل درها مشابه است، درحالیکه کفپوشهای جدید این خودرو کاملکننده تغییرات هستند. موستانگ Hurst Kenne Bell R-Code 2017 در نمایشگاه SEMA امسال در معرض دید عموم قرار گرفته است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
یحیی آل اسحاق، وزیر اسبق بازرگانی در گفتوگو با روزنامه جامجم:
در گفتوگو با جواد منصوری به بررسی واقعه ۱۶ آذر ۱۳۳۲ و تأثیر آن در امتداد مقاومت از دانشکده فنی تا نسل امروز پرداختیم