نیمکت داغ

مربیان بازنده و برنده از هفته دوم لیگ برتر بسکتبال می‌گویند. هر چند با وجود ناآمادگی و ناهماهنگی در هفته‌های آغازین لیگ برتر هنوز نباید درباره آینده این تیم‌ها پیشداوری کرد همان گونه که تعدادی از مربیان بهتر شدن تیم‌های خود را به گذشت زمان و آمدن خارجی‌ها موکول کرده‌اند.
کد خبر: ۹۶۳۵۸۵

شوک به تیم تبریزی

مهران حاتمی، سرمربی تیم شهرداری تبریز بعد از برد تیمش برابر شیمیدر می‌گوید: در هفته نخست به شوک نیاز داشتیم تا دچار توهم نشویم. دفاع و بازی فیزیکی در بسکتبال ایران نیاز است که در دیدار مقابل شیمیدر با همین عوامل به برد رسیدیم.

سعید تابش‌نیا اما درباره شیمیدر و حاشیه‌های بسیار این تیم در دو هفته ابتدایی لیگ برتر بسکتبال می‌گوید: هر آنچه که در یک سال برای تیمی ممکن است رخ دهد در 24 ساعت برای شیمیدر پیش آمد.

وی درباره غیبت جواد رحمتی سرمربی سابق تیم در تمرینات توضیح می‌دهد: رحمتی از دو روز قبل در تمرینات حاضر نشد و حتی من هم از اتفاقاتی که پیش آمد، اطلاعی نداشتم. ضمن این‌که تا چند ساعت مانده به مسابقه نمی‌دانستیم در کدام سالن (انرژی اتمی یا آزادی) بازی می‌کنیم.

سرمربی موقت شیمیدر می‌گوید: بالاخره وقتی با این اتفاقات تیم را جمع می‌کنیم، نداشتن تمرکز هم طبیعی است. بازی تیم خیلی بد بود و تلاش زیادی برای بازگرداندن بازیکنان انجام دادیم که نتیجه نداشت. در دو روز گذشته همه سردرگم بوده‌اند. قطعا در هفته‌های آینده شرایط تیم بهتر می‌شود.

نتیجه عجیب در آبادان

حماد سامری، سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان پیش بینی بازی سختی را برابر تیم نیروی زمینی داشت، زیرا معتقد است حریف بازیکنان بزرگی دارد.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان می‌گوید: نیروی زمینی همانند ما که در بازی نخست ناهماهنگ بودیم، نتوانست هماهنگی لازم را داشته باشد و نتیجه عجیبی برای تیم ما به وجود آمد زیرا اختلاف دو تیم در این سطح نبود اما پرتاب‌های‌مان گل شد و بچه‌ها خیلی خوب کار کردند.

محمدرضا اسلامی، سرمربی تیم نیروی زمینی درباره شکست این تیم مقابل نفت آبادان می‌گوید: بازی را بد آغاز کردیم و برخلاف تصورمان آبادانی‌ها هم خیلی بهتر از بازی قبلی خود ظاهرشدند. از لحاظ آماری هم به مراتب پایین بودیم و اختلاف امتیاز زیاد شد. هنوز هماهنگی ما کامل نشده است، زیرا نفرات اصلی ما دیر به تمرینات اضافه شدند و از سوی دیگر بازی اول‌مان هم لغو شده بود.

قهرمان بهتر از قبل

مهران شاهین‌طبع، سرمربی مدافع قهرمانی در پایان دیدار تیم‌های پتروشیمی بندر امام و شهرداری کاشان می‌گوید: بازی در نیمه اول خیلی سخت پیش رفت، زیرا تیم حریف نمایش خوبی داشت اما در نیمه دوم ما بهتر کار کردیم. به نسبت بازی قبلی انسجام بهتری داشتیم و بازیکنان تیم به هماهنگی خوبی دست یافتند. مجید صالحی، سرمربی تیم شهرداری کاشان پتروشیمی بندر امام را از قدرت‌های بسکتبال کشور می‌داند که امتیاز گرفتن از این تیم سخت است. او گفته است: با تیمی بازی کردیم که بازیکنان خارجی و همچنین ملی‌پوشان بزرگی در اختیار دارد، اما بچه‌های ما هم برابر آنها خوب بازی کردند.

اراک برنده جدال شهرداری‌ها

محمد کسایی‌پور پس از پیروزی خارج از خانه تیم بسکتبال شهرداری اراک مقابل همنام گرگانی در جمع خبرنگاران گفت: تیم گرگانی با ارائه بازی خوب در کوارترهای سوم و چهارم نشان داد که ظرفیت بالایی دارد و اگر دو بازیکن خارجی جذب کند شرایط بهتری پیدا می‌کند.

سرمربی تیم اراکی ادامه داد: بازیکنان خارجی ارزانی جذب کرده‌ایم و از بازیکنان سال قبل اصغر کاردوست و حامد آفاق را حفظ و با دو بازیکن خوب تقویت کرده‌ایم.

محمدمهدی ایزدپناه، سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان می‌گوید: از عملکرد بازیکنان راضی هستم چون کم کاری نکردند از طرفی شرایط مالی امسال مناسب نیست و سعی کردیم از بازیکنان جوان و باانگیزه استفاده کنیم. وضعیت ما روز به روز بهتر می‌شود البته نباید از تیمی که سقف بودجه‌اش به اندازه جذب حتی دوبازیکن ملی هم نیست، توقع بیش از اندازه‌ای داشته باشیم.

ایزدپناه از جذب دو بازیکن خارجی هم برای تیمش خبر می‌دهد: مسئولان قول جذب دو بازیکن خارجی (یک بازیکن صربستانی و دیگری آفریقایی‌ـ آمریکایی) را داده اند که در صورت تحقق این امر تیم ما بهتر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها