نمی‌شود به اپلیکیشن‌هایی که ادعا می‌کنند یکشبه زبان شما را زیر و رو می‌کنند اعتماد کرد، چون موجود زنده‌ای دیده نشده که با یک اپلیکیشن بتواند مثل بلبل انگلیسی حرف بزند! ولی در میان اپلیکیشن‌های یادگیری زبان‌های خارجی، این یکی واقعا در حد ادعایش جواب می‌دهد.
کد خبر: ۹۵۹۰۴۹

انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، ایتالیایی، سوئدی، روسی، ترکی و چند تا زبان دیگر را به شما آموزش می‌دهد. این اپ با روشی شبیه فلش کارت با شما کار می‌کند. اول سطح زبان شما را می‌پرسد و بعد با توجه به وقتی که روی یادگیری آن زبان می‌خواهید بگذارید، طی روز شما را خبر کرده و کلمات را با شما کار می‌کند. تصویر هم دارد و اگر در یکی از این زبان‌ها صفر هستید می‌توانید از اول شروع کنید.

سازندگان اپ ادعا می‌کنند اگر در چند روز بتوانید تمرینتان با این اپ را به 34 ساعت برسانید مانند آن است که یک ترم به کلاس‌های درس آن زبان در دانشگاه رفته باشید. این اپ در فروشگاه‌های اینترنتی هم موفق بوده و با این‌که چند روزی بیشتر نیست به‌روزرسانی شده و تغییرات زیادی کرده، بیش از صد میلیون بار نصب شده است.

ساخت چهره‌های خنده‌دار

اگر MSQRD و اینگونه نرم‌افزارها را دوست دارید، حتما از این یکی هم خوشتان می‌آید. BendyBooth با دسترسی به دوربین گوشی‌تان تصویر چهره شما یا دیگران را گرفته و روی آن افکت‌های جالب و خنده‌دار می‌گذارد. با این اپ می‌توانید ویدئو ضبط کنید یا عکس بگیرید سپس با افکت‌های بسیار متفاوت و بامزه‌ای که دارد، چهره‌تان را تغییر دهید. اول باید افکت موردنظرتان را انتخاب کنید؛ مثلا می‌توانید چشم‌هایتان را درشت کنید، پیشانی‌تان را بکشید، دهانتان را کوچک کنید، دماغتان را گرد کنید و... نکته مهم این است که این افکت‌ها خیلی خوب به صورت می‌آید. می‌توانید با تنظیم افکت روی اجزای صورت حتی آن را دقیق‌تر و بهتر کنید. مقدار تاثیر افکت را هم می‌توان کم و زیاد کرد. اگر تحملش را دارید که صورتتان را به شکل‌های بامزه و خنده‌دار در بیاورید، حتما این برنامه را نصب کنید. البته این برنامه در کنار افکت‌های تصویری برای صدای شما هم افکت می‌گذارد که در ضبط ویدئو می‌توانید از آن استفاده کنید.

پازل لانه زنبوری

شرکت BitMango که پیش از این هم در ساخت بازی‌های فکری و پازلی موفقیت کسب کرده بود، این بار بازی جدیدی عرضه کرده که در اولین روزهایش تعداد نصب بالایی داشته است. بازی خیلی ساده است: در هر مرحله یک پازل به شکل کندوی عسل در اختیار شما قرار می‌گیرد که باید چند تکه پازلی را که در اختیار دارید طوری روی آن قرار دهید که تمام سطح لانه زنبوری آن را بپوشاند. فقط باید تکه‌های پازل را از پایین صفحه بکشید و روی سطح قرار دهید. نمی‌توانید قطعات را بچرخانید. ابتدا بازی راحت است، ولی بعد شکل‌ها پیچیده‌تر شده و قطعاتی که در اختیار دارید بیشتر و کوچک‌تر می‌شود.

آن موقع است که باید کمی به ذهنتان فشار بیاورید! محدودیت زمانی ندارید و هرقدر خواستید می‌توانید فکر کنید. اگر قطعات را اشتباه بگذارید نمی‌توانید برگردانید و باید از اول شروع کنید. قطعات رنگ‌های مختلف داشته و در کل رنگ و لعاب و جلوه بازی خوب است.

پرنده شوید، ماهی بخورید!

این بازی داستانی را شرکت ایرانی گلیم گیمز ساخته است. شما پرنده‌ای هستید که باید ماهی شکار کرده و بخورید وگرنه مانند هر پرنده واقعی که بدون غذا بماند می‌میرید! باید بال بزنید و روی سطح آب پرواز کنید، هر وقت خواستید می‌توانید برای شکار ماهی به زیر آب بروید. البته تا بی‌نهایت نمی‌توانید زیر آب بمانید و باید مدام بیرون بیایید. چیزهایی که آن زیر به تورتان می‌خورد همیشه ماهی نیست و یکدفعه ممکن است یک خرچنگ وحشتناک به‌جای ماهی نصیبتان شود که کلکتان را بکند پس باید خوب مواظب باشید و هر چیزی را نخورید! سعی کنید با جلو رفتن و خوردن ماهی‌های بیشتر بالاترین رکورد را ثبت کنید. «فیشر بردز‌2» از آن بازی‌هایی است که مدام باید سعی کنید رکوردتان را بهبود بخشیده و بالا ببرید. این بازی به نسبت بازی‌های داخلی گرافیک خوبی دارد و تاکنون بیش از ده هزار بار نصب شده است. اگر هفت سالتان تمام شده می‌توانید آن را نصب و بازی را شروع کنید!

ساعتگو

این برنامه یک ساعت زیبای فارسی است که راس هر ساعت، وقت را اعلام می‌کند، ولی فقط این نیست و قابلیت‌های جالب‌تری هم دارد. می‌توانید تنظیم کنید هر وقت گوشی را تکان دادید، بدون این‌که برنامه را باز کنید زمان را به شما بگوید.

یکی دیگر از کارها این است که می‌توانید زنگ‌های هوشمند برای برنامه تعریف کنید که در مواقع لازم شما را خبر کند. همچنین می‌توانید در بازه‌های پنج، ده، 15 دقیقه و… از برنامه بخواهید شما را باخبر کند. به‌این‌ترتیب می‌توان بعضی از روش‌های مطالعه یا کار را با این برنامه در زندگی روزمره پیش برد. «ساعتگو» پر از امکانات و ریزه‌کاری‌های مختلف است، مثلا می‌توانید صدای گوینده را تغییر دهید یا تعریف کنید که به جای اطلاع صوتی ساعت، گوشی هشدار لرزشی بدهد. اگر می‌خواهید زندگی کاری، تحصیلی و به طور کل زندگی‌تان را کمی منظم‌تر کنید شاید این برنامه ابزار مناسبی برای شما باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها