دو مرد خارجی که به بهانه سرمایه‌گذاری و فروش دلار تقلبی به‌جای واقعی‌ از افراد ایرانی کلاهبرداری کرده بودند،‌ دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۵۸۸۹۷

سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس در این باره به جام جم گفت: از چندی پیش ماموران اداره پلیس امنیت عمومی استان فارس اطلاعاتی به دست آوردندکه نشان می‌داد، دو مرد خارجی با سفر به شیراز در حال کلاهبرداری از مردم هستند. ماموران موضوع را بررسی کرده و متوجه شدند که ماجرا صحت دارد. ‌ماموران به تحقیقات ادامه دادند تا این‌که چند روز پیش مخفیگاه آنها شناسایی و متهمان بازداشت شدند.

وی افزود: از آنان 16 بسته 500 برگی کاغذ‌های سیاه جعلی برای تولید اسکناس‌های صد یورویی (در مجموع 800 هزار یورو)، دو قوطی فلزی حاوی پودر و مواد شیمیایی و تعدادی دستکش و ماسک یک بار مصرف کشف شد. متهمان برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند ‌که معلوم شد آنها به بهانه فروش دلار‌ها که اغلب تقلبی بوده دست به کلاهبرداری زده‌اند. همچنین متهمان اعتراف کردندکه یک مرد ایرانی را هم به بهانه سرمایه‌گذاری فریب داده و از او 200 هزار دلار دریافت کرده بودند تا سرمایه او را به 800 هزاردلار افزایش دهند. تحقیقات پلیسی از متهمان خارجی برای رازگشایی از دیگر کلاهبرداری‌های آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها