3 قتل در نخستین روز هفته در پایتخت

نخستین روز هفته با قتل سه مرد در سه جنایت جداگانه در تهران به پایان رسید. عامل یکی از قتل‌ها شناسایی شده و تحقیقات برای رازگشایی از دو جنایت دیگر ادامه دارد.
کد خبر: ۹۵۷۰۵۳

به گزارش جام‌جم، نخستین جنایت در ساختمان نیمه‌کاره‌ای در خیابان کمیل تهران رخ داد. ماجرا از آنجا آغاز شد که پسری جوان ساعت 22 و 30 دقیقه شنبه با کلانتری 111 هفت چنار تماس گرفت و از به قتل رسیدن پدر 48 ساله‌اش خبر داد. ماموران کلانتری با حضور در ساختمان نیمه‌کاره با جسد مرد میانسال در حالی که دست و پایش با طناب بسته شده بود در اتاقک طبقه اول ساختمان نیمه‌کاره روبه‌رو شدند. با کشف این جسد، ماجرای جنایت به بازپرس محسن مدیرروستا، کشیک قتل دادسرای امور جنایی تهران گزارش شد.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که ساعاتی از مرگ مرد میانسال می‌گذرد، اما علت مرگ او مشخص نبود. بنابراین با دستور قضایی، جسد مرد میانسال برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

در ادامه بازپرس جنایی به تحقیق از پسر مقتول پرداخت که وی گفت: پدرم این خانه کلنگی را می‌خواست تبدیل به مجتمع مسکونی کند و مدتی بود که در حال ساخت این ساختمان بودیم. پدرم اکثر شب‌ها در اتاقک طبقه اول می‌ماند تا مصالح ساختمانی سرقت نشود. شب‌ها برایش غذا می‌بردم. امشب نیز برایش غذا آوردم. چند بار صدایش زدم که جوابی نداد. با کلیدی که همراه داشتم در را بازکرده و داخل ساختمان شدم. با ورودم به اتاقک با جسد او در حالی که دست و پایش با طناب بسته شده بود، روبه‌رو شدم. فریاد زدم و همسایه‌ها را خبر کردم و بعد به پلیس زنگ زدم. پدرم اختلافی با کسی نداشت.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری و راز گشایی از این جنایت ادامه دارد.

قتل، پایان دعوای موادفروشان

دومین جنایت یک ساعت بعد از قتل نخست در یکی از بوستان‌های منطقه مسعودیه و در نزدیکی یک جایگاه سوخت رخ داد. با حضور ماموران کلانتری 157 مسعودیه در محل حادثه و تحقیقات مقدماتی، آنها متوجه شدند که درگیری میان دو مرد رخ داده که هر دو در زمینه خرید و فروش موادمخدر فعالیت داشته‌اند. آنها، یکدیگر را در جریان درگیری زخمی کرده بودند که یکی از آنها که فروشنده بود فرارکرده و خریدار موادمخدر به شدت زخمی شده و به بیمارستان رازی منتقل شده بود.

در حالی که پلیس در جست‌وجوی ضارب بود، ماموران ازطریق بیمارستان با خبر شدند که مرد زخمی به‌دلیل شدت خونریزی تسلیم مرگ شده است.

با گزارش این جنایت به بازپرس محسن مدیرروستا، کشیک قتل دادسرای امورجنایی تهران، جسد مرد جوان به پزشکی قانونی منتقل وتحقیقات برای دستگیری قاتل فراری آغاز شد.

در ادامه تحقیقات پلیسی، هویت قاتل فراری به‌دست آمد. ماموران با شناسایی خانه‌اش برای دستگیری وی به آنجا رفتند که متهم درخانه نبود. برادرش نیز به پلیس گفت: برادرم ساعاتی پیش به خانه آمد و گفت که مردی را با چاقو زخمی کرده و در حالی که خودش هم دچارجراحاتی شده بود، وسایلش را جمع کرد و رفت. دیگر از او خبری ندارم.

جست‌وجو برای دستگیری قاتل فراری ادامه دارد.

قتل مرد رهگذر درخیابان

سومین جنایت ساعت 7 و 56 دقیقه یکشنبه در یکی از محله‌های منطقه سلیمانیه تهران رقم خورد. مردی با پلیس تماس گرفت و ماموران را در جریان درگیری میان یک رهگذر و راکب موتور سواری قرار داد. ماموران با حضور در آنجا مشاهده کردند راکب موتور سوار که چاقو به دست داشته، فرار کرده و مرد جوانی براثر اصابت ضربه‌های چاقو به سینه و پهلویش زخمی شده و کنار خیابان افتاده است. دقایقی بعد با حضور امدادگران اورژانس پیکر غرق در خون مرد جوان به بیمارستان منتقل شد اما او به دلیل شدت خونریزی فوت کرد.

با گزارش مرگ او به بازپرس محسن مدیرروستا، کشیک قتل دادسرای امور جنایی تهران، تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای دستگیری قاتل و مشخص شدن هویت مقتول آغاز شد تا این‌که ساعاتی بعد مردی با حضوردر اداره پلیس اعلام کرد جوان کشته شده فرزندش است که در مسیر محل کارش به قتل رسیده بود.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، ماموران با اطلاعات و مشخصاتی که از شاهدان حادثه به‌دست آوردند، چهره‌نگاری از قاتل فراری را انجام دادند. جست‌وجو برای دستگیری قاتل و رازگشایی از انگیزه او از این جنایت ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها