علیرضا منصوریان در گفت‌وگو با جام‌جم:

بازیکنان می دانند نباید حاشیه‌ بسازند

اشاره: منصوریان دومین برد فصل را با استقلال به دست آورد، آن هم در یک دیدار سخت مقابل سیاه جامگان در مشهد. تیم او خوب موقعیت‌سازی کرد و خوب موقعیت از دست داد.
کد خبر: ۹۵۷۰۴۷

در دقایق پایانی هم حریف به قدری فشار آورد که نزدیک بود استقلال برد را با مساوی عوض کند، اما رحمتی یک سوپر سیو داشت. منصوریان پس از این مسابقه در گفت‌وگو با جام‌جم ورزشی توضیحاتی درباره این مسابقه حساس داد. او همچنین درباره قهر بختیار رحمانی هم حرف‌هایی زد.

آقای منصوریان تبریک بابت بردی که به دست آوردید.

ممنون. من پیش‌بینی کرده بودم در مشهد برنده خواهیم بود. البته سیاه‌جامگان هم خیلی خوب بازی کرد، ولی انصافا برد حق ما بود، چراکه موقعیت‌های بیشتری داشتیم.

ولی موقعیت‌ها را یکی پس از دیگری خراب می‌کردید. این اتفاق خوبی برای استقلال نبود. درست است؟

من هم این را قبول می‌کنم. ما باید کمی در گل کردن موقعیت‌ها دقت کنیم. به همین دلیل قطعا تمرینات ویژه‌ای برای مهاجم‌ها خواهیم داشت تا استرس شان کمتر شود و بتوانند از موقعیت‌ها بخوبی استفاده کنند. ما مشکلات مان را با تمرینات بیشتر حل می‌کنیم.

البته اتفاقی که در این بازی افتاد موقعیت سازی خوب استقلال بود.

بله، این نکته بود که امیدوارم به آن توجه شود. یکی از مشکلاتی که ما داشتیم این بود که نمی‌توانستیم زیاد موقعیت بسازیم، ولی الان به مرحله‌ای رسیدیم که خیلی خوب موقعیت درست می‌کنیم. مقابل سیاه جامگان درست است موقعیت خراب کردیم، اما نکته اصلی این بود که نسبت به بازی‌های قبل بیشتر موقعیت ساختیم. من دید مثبتی نسبت به این موضوع دارم. ان‌شاءالله با مهاجم‌ها بیشتر کار می‌کنیم و اگر بتوانیم موقعیت‌های ساخته شده را به گل تبدیل کنیم می‌توانیم با اختلاف بیشتری رقبا را ببریم.

کاوه رضایی مقابل سیاه جامگان دو موقعیت عالی خراب کرد.

البته او یک کاشته زیبا هم زد. کاوه فوتبالیست خوبی است. قطعا با او و سایر مهاجم‌ها بیشتر کار می‌کنیم.

بختیار رحمانی در این مسابقه حاشیه‌ساز شد. قبول دارید این رفتارها برای استقلال مشکل‌ساز می‌شود؟

بختیار بازیکن خود من بوده. در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی هم گفتم. الان هم می‌گویم اگر مشکلی بوده حل می‌شود. دوست ندارم تیم به حاشیه کشیده شود. روی این موضوع حساسم. امسال هم به بازیکنان گفته ام نباید حاشیه درست کنند.

هواداران استقلال هم گویا از رفتاری که بختیار کرد بشدت ناراحت بودند.

من متوجه این موضوع نشدم، چون حواسم به بازی بود، اما هواداران نسبتا زیادی در ورزشگاه حضور داشتند.

از وضعیت خسرو حیدری اطلاعی دارید؟

بعد از بازی نشد با او زیاد حرف بزنم. قرار شد پزشکان وضعیت پایش را ببینند. تنها متوجه شدم عضله دوقلوی پای چپ خسرو آسیب دیده است.

البته قبلا هم این عضله او آسیب دیده بود و شاید مصدومیتش حاد شود.

قبلا دوقلوی پای راست او آسیب دیده بود به همین دلیل حالا نگرانی ما کمتر است.

برد خود را هم به پورحیدری تقدیم کردید. در این باره حرف می‌زنید.

بله، منصورخان واقعا بزرگ تر همه ماست. متاسفانه ایشان هنوز روی تخت بیمارستان هستند و دعا می‌کنیم زودتر از روی تخت بلند شود. منصورخان سال‌های سال کنار استقلال بوده و الان واقعا جایش در تیم خالی است. دوست داریم هر چه زودتر دوباره ایشان را در تمرینات استقلال ببینیم. امیدواریم سلامتش را به دست بیاورد. قطعا وقتی می‌بریم منصورخان هم خوشحال می‌شود چون می‌دانیم بازی‌های ما را از روی تخت بیمارستان نگاه می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها