ساسان انصاری ستاره این روزهای فولاد خوزستان:

از موفقیت‌های فولاد خوشحالم

ساسان انصاری در فولاد خوب بود، به پرسپولیس آمد و پس از مدت کوتاهی جدا شد و دوباره به فولاد برگشت و این بار ستاره شد. شاید اگر برانکو یک درصد هم به این فکر می‌کرد که از دست دادن ساسان به چه قیمتی برایش تمام می‌شود هرگز اجازه نمی‌داد این بازیکن از پرسپولیس جدا شود. با این حال این اتفاق افتاد و انصاری به تیمی برگشت که فصل قبل هم در آن بازی می‌کرد. نکته اینجاست که درخشش ساسان در فولاد به اندازه‌ای است که حسرت را بر دل پرسپولیسی‌ها می‌گذارد. او یک‌تنه نقش پر‌رنگی را در موفقیت‌های فولاد بازی می‌کند و در پنج بازی چهار گل زده و یک پاس گل داده است تا بدون شک ستاره بی‌چون و چرای تیمش باشد.
کد خبر: ۹۵۶۵۷۶

خیلی‌ها می‌گفتند او بمب پرسپولیس است و خیلی‌ها می‌گفتند او در این تیم ستاره می‌شود، اما برانکو قدرش را ندانست تا این ستاره در جنوب کشور بدرخشد. خود انصاری در این مورد می‌گوید: «خدا را شکر می‌کنم که توانسته‌ام برای تیمم خوب بازی کنم. از موفقیت‌های فولاد خوشحالم و شکی وجود ندارد که اگر من گل می‌زنم زحمات تمام بازیکنان است.»

او درباره جدایی از پرسپولیس هم گفت: «دوران حضور من در پرسپولیس تمام شده است. در این تیم به من فرصت نمی‌رسید و چاره‌ای برای جدایی از پرسپولیس نداشتم. برای این تیم، کادر فنی و هوادارانش آرزوی موفقیت می‌کنم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها