رئیس سازمان ملی استاندارد درباره مشکلات برخی نازل‌های سوخت تصریح کرد: در مورد نازل‌های سوخت بازرسی‌های دوره‌ای داریم، اما به این صورت که شایعه شده است این نازل‌ها مشکلاتی مبنی بر کم‌فروشی دارد، نیست.
کد خبر: ۹۵۶۵۳۲

به گزارش ایسنا، نیره پیروزبخت گفت: در استان تهران چند مورد از طریق مردم به ما اطلاع‌رسانی شد و با بررسی‌های انجام‌گرفته مشخص شد آن‌طور نبود که مردم می‌گفتند.

رئیس سازمان ملی استاندارد درباره بررسی کیفیت بنزین نیز توضیح داد:‌ گزارش تحلیلی بنزین آماده شده و در حال ارسال به سازمان‌های ذی‌ربط است و این در حالی است که همه آلایندگی، مربوط به بنزین نیست و گازوئیل نیز مورد بررسی قرار گرفته که گزارش تحلیلی آن ظرف چند روز آینده آماده می‌شود.

وی با بیان این‌که استاندارد یورو5 برای خودروها هنوز اجباری نشده است، درباره بازنگری استانداردهای یورویی و افزایش تعداد آنها، اظهار کرد: خودروهایی که از گذشته تولید می‌شده است، مورد نظارت قرار می‌گیرد تا بتواند استانداردهای جدید را کسب کند و در مورد قراردادهای جدید خودرویی که با کشورهای خارجی امضا می‌شود هم مشکلی نخواهیم داشت.

پیروزبخت با اشاره به مشکلات بسیاری از آسانسورهای مورد استفاده در سطح شهر بویژه در دستگاه‌های دولتی، تصریح کرد: از 2650 مورد بازرسی که از آسانسورهای دستگاه‌های دولتی انجام شد، تنها 37 مورد با استاندارد مطابقت داشت و هشدارهای لازم درخصوص آسانسورهای غیراستاندارد به دستگاه‌های دولتی داده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها