اخبار هفته

بتمن با واقعیت مجازی می‌آید

سازندگان گیم Batman: Arkham VR، عنوانی که قرار است با اقتباس از ماجراهای این کارآگاه معروف و برای سیستم واقعیت مجازی Playstation VR به بازار بیاید، گفته‌اند داستان اصلی این بازی یک ساعت طول می‌کشد! البته تاکید شده با فتح موارد متعدد در طول بازی، این زمان 90 دقیقه افزایش خواهد داشت.
کد خبر: ۹۵۶۱۷۴

طبق تخمین سازندگان، زمان لازم برای اتمام بازی، حدود 5/2 ساعت خواهد بود که طبعا به نسبت مهارت بازیکنان، کمتر یا بیشتر خواهد شد. سازندگان داستان بازی را با لفظ «تعریفی نو از بتمن بودن» تبلیغ کرده و گفته‌اند در این داستان، خطری بزرگ، نزدیک‌ترین یاران بتمن را تهدید می‌کند و وی باید با استفاده از تجهیزات خاص خود به یاری آنان بشتابد.

این بازی فقط 20 دلار قیمت خواهد داشت. Playstation VR که سیستم واقعیت مجازی سونی است، 20 مهر به بازار می‌آید و احتمالا تا زمان انتشار این مطلب عرضه شده است. این دستگاه به تنهایی 400 دلار قیمت دارد. اما باندل جالب توجهی نیز از آن به بازار می‌آید که با 500 دلار، هم هدست واقعیت مجازی را به شما عرضه می‌کند، هم دوربین و هم کنترلر‌های Playstation Move و مجموعه پنج بازی موسوم بهPlaystation VR Worlds. یک دیسک دمو نیز از 18 عنوان دیگر در این باندل گنجانده شده است.

باز هم واقعیت مجازی

بر اساس تبلیغی در فیسبوک، مُد واقعیت مجازی Resident Evil 7: Biohazard تا یک سال به Playstation VR منحصر خواهد بود و پس از آن برای دیگر دستگاه‌های واقعیت مجازی منتشر خواهد شد. این گیم همزمان با 5 بهمن 95 برای سه پلتفرم PC, PS4 و XOne منتشر خواهد شد. اولین بسته قابل دانلود بازی، چهار داستان کوتاه جانبی را روایت کرده و دومین بسته قابل دانلود، یک فصل تازه به بازی اصلی اضافه خواهد کرد.

نسخه بازسازی شده «جنگ‌های مدرن»

ظاهرا اکتیویژن کلاهش را سفت چسبیده که باد نبرد! اگر در جریان استقبال پرشور گیمرها از نسخه بازپرداخت شده بازی Modern Warfare باشید، می‌دانید این نسخه – که قرار است به عنوان یک بسته اضافی به همراه نسخه‌های ویژه Infinity Warfare عرضه شود – بیشتر از COD امسال گیمرها را ذوق‌زده کرده است. ظاهرا هزاران جوکی که کاربران در قالب تصویر یا کنایه حواله اکتیویژن و بردن سری بازی معروفش به سوی سبک علمی ـ تخیلی کرده‌اند، این شرکت را واداشته چاره‌ای بیندیشد. نسخه بازپرداخت Modern Warfare باید با وارد کردن کد داخل بسته بازی IW، از شبکه‌های اینترنتی کنسول‌ها یا استیم دانلود شود. پس از آن برای اجرای نسخه‌های کنسولی، حتما باید دیسک بازی IW داخل دستگاه باشد و اینترنت هم متصل باشد و برای PC فقط باید به اینترنت متصل بماند. این گیم 14 آبان برای PC و کنسول‌های نسل هشتم منتشر خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها