کره جنوبی به دنبال پیروزی بر ایران

اشتلیکه :به‌دنبال یک بازی خوب و تاریخ‌سازی هستیم

مسعود شجاعی، بازیکنی که در تیم ملی دوباره اوج گرفته، در دیدار با کره جنوبی می‌تواند نشان دهد که این اوج‌گیری اتفاقی نبوده و در مسیر خوبی قرار گرفته است. مسعود مدتی آن بازیکن آماده‌ای نبود که همه توقع داشتند، ولی با حضور در یونان توانسته اعتماد به نفس خود را بازیابد و حتی برای تیم ملی، بازی‌های بهتری انجام دهد. او جزو معدود بازیکنان هجومی فوتبال ایران است که حرکت‌هایش رو به جلو است و می‌تواند، تحرکات هجومی تیم را بیشتر کند.
کد خبر: ۹۵۴۹۸۲

مسعود در گفت‌وگو با روزنامه جام‌جم، درباره بازی با کره جنوبی می‌گوید: خیلی بازی سختی است. تصمیم گرفته‌ایم بیشتر سکوت کنیم تا حرف بزنیم. ان‌شاءالله این بازی سخت را با برد پشت‌سر بگذاریم و پس از آن، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

شجاعی در پاسخ این سوال که نظرتان درباره جنگ روانی کره‌ای‌ها چیست، می‌گوید: این چیزها در فوتبال طبیعی است، ولی واقعیت این است که چنین جنگی از سوی آنها راه افتاده است و من خودم معتقدم این مسائل به نفع ماست. آقای کی‌روش بخوبی می‌داند مقابل چنین رفتارهایی باید چه کار کنیم.

شجاعی درباره حضور تماشاگران در بازی با کره جنوبی هم می‌گوید: قطعا حضورشان دلگرمی برای ماست. ان‌شاءالله با حمایت هواداران در این بازی سخت موفق می‌شویم. مسعود همچنین درباره آخرین شرایطش در لیگ یونان هم توضیح می‌دهد: خدا را شکر آنجا همه چیز مناسب است، ولی همان طور که قبلا هم گفته‌ام، نیاز به زمان دارم. خدا را شکر تا اینجا در یونان همه چیز خوب پیش رفته است. مربی به من اعتماد زیادی دارد و این مساله باعث شده تا بتوانم اعتماد به نفس خوبی به دست بیاورم.

و اما سوال آخر از مسعود این است؛ اگر کره جنوبی را ببریم به جام جهانی صعود کرده‌ایم؟ او پاسخ می‌دهد: چه کسی این حرف را گفته است؟ اصلا این‌طور نیست. ما اگر کره را ببریم، فقط راه صعودمان هموار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها