وکیل پرونده کیارستمی در گفت‌وگو با جام‌جم:

مجازات پزشک کیارستمی، تناسبی با جرم ندارد

پس از گذشت سه روز از ابلاغ حکم پرونده کیارستمی مبنی بر محکوم شدن پزشک معالج به سه ماه محرومیت از طبابت، وکیل پرونده کیارستمی تاکید دارد که این حکم ابلاغ شده، هیچ تناسبی با مقدمات حکم و تخلف انجام شده ندارد.
کد خبر: ۹۵۳۷۳۲

مانوش منوچهری در گفت‌وگو با جام‌جم عنوان می‌کند: قصور پزشکی احراز شده و پزشک معالج پرونده مرحوم کیارستمی، مسئول تخلف و کوتاهی در درمان ایشان شناخته شده‌اند، همین مساله اتفاق قابل توجهی است، اما حکم سه ماه محرومیت از طبابت در محل ارتکاب تخلف، با تخلفی که انجام شده متناسب نیست.

از سوی دیگر، پس از ابلاغ حکم و انتشار گسترده آن در رسانه ها، ایرج خسرونیا، رئیس هیات بدوی سازمان نظام پزشکی، حکم منتشر شده را جعلی خواند، اما منوچهری، این ادعا را کاملا رد می‌کند و می‌گوید: حکم منتشر شده در رسانه‌ها با حکمی که به ما ابلاغ شده است، کاملا تطابق دارد و به هیچ وجه این حکم، جعلی نیست.

همچنین او در پاسخ به این‌که گویا قرار است سازمان نظام پزشکی به دلیل انتشار این حکم در رسانه ها، از خانواده کیارستمی شکایت کند نیز توضیح می‌دهد: انتشار این حکم، جرم به حساب نمی‌آید، نشر اکاذیب هم محسوب نمی‌شود، بنابراین شکایت به دلیل انتشار حکم، توجیهی ندارد.

وکلای پرونده حدود 20 روز وقت دارند که به حکم ابلاغ شده، اعتراض کنند، اما آن‌طور که منوچهری خبر می‌دهد: هنوز تصمیمی برای اعتراض به حکم گرفته نشده است و فعلا قدم بعدی وکلای این پرونده مشخص نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها