رییس اتحادیه مشاورین املاک در گفت و گو با جام جم آنلاین:

کاهش 5 درصدی قیمت اجاره / کاهش چشمگیر معاملات در استانها

رئیس اتحادیه مشاوران املاک خبر داد:

رشد فعالان بازار مسکن در فضای مجازی

حسام عقبایی، رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران، در حاشیه سمینار راهبردی بنگاه های پرریسک که در کتابخانه ملی برگزار شد، از اهمیت نقش نرم افزار آلونک در تسهیل فعالیت مشاوران املاک و نیز تاثیرگذاری بر کاهش رکود فعلی بازار مسکن سخن گفت.
کد خبر: ۹۵۲۰۳۱
رشد فعالان بازار مسکن در فضای مجازی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ستاد خبری آلونک، عقبایی در این باره گفت: با توجه به اینکه امروزه در دوران گذار هستیم و وارد دوران مدرن شده ایم، مطمئن هستم که کمتر از یک دهه آینده، شاهد رشد فعالیت مشاوران املاک و فعالان بازار مسکن هستیم که در فضای مجازی فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: این بازار باید در مسیر تسهیل امور مردم طراحی شده و پیش برنده نیازهای ایشان باشد و بر همین اساس است که از آلونک به عنوان نرم افزاری که مجوزهای قانونی را دریافت کرده و امروز در حال ترویج استفاده از فضای مجازی برای مشاوران املاک است، استقبال می کنیم .

به گفته وی این نرم افزار می تواند دغدغه های روز مشاوران املاک را پوشش دهد و در زمینه تسهیل فعالیت های ایشان تاثیرگذار باشد.

عقبایی با اشاره به اینکه می توان رکود سه ساله اخیر حوزه مسکن را با مهندسی فروش بهبود بخشید، افزود: آلونک می تواند در زمینه بازار یابی ها و مهندسی فروش در این دوران بسیار موثر باشد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت اجرایی شدن اصل 44 بر اساس فرامین مقام معظم رهبری و نیز تلاش دولت برای اجرایی شدن این موضوع گفت: امید داریم تا موانع هر چه زودتر برداشته شده تا نتیجه لازم در این حوزه گرفته شود.

عقبایی در پایان گفت: اگر اقتصاد را هر چه بیشتر خصوصی کنیم و به سمت اقتصاد آزاد پیش رویم اتحادیه ها می توانند حمایت های لازم را از فعالان تاثیر گذار بیشتر انجام دهند و نقش موثرتری را در حوزه حمایتی انجام دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سینا
-
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
۰
۰
خیلی اپلیكیشن خوبیه من ازش استفاده كردم

نیازمندی ها