عضو کمیسیون عمران مجلس از بررسی مشکلات مسکن مهر پردیس در کمیسیون متبوعش خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۹۰۷

فرج‌الله رجبی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به بررسی میدانی مشکلات صاحبان مسکن مهر پردیس، گفت: صاحبان مسکن مهر پردیس تجمع‌کننده مقابل مجلس از فازهای مختلف آن منطقه بودند که درخواست آنها رسیدگی به معضلات رخ‌داده در تحویل خانه‌ها بود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که صاحبان مسکن مهر پردیس طی قرارداد مشخصی پولی را واریز کرده و قرار بود ظرف 18 ماه خانه را تحویل بگیرند، افزود: اکنون این زمان سپری شده، اما خانه‌ای تحویل داده نشده است.

وی ادامه داد: مطالبه پول بیشتر از مبلغ درج شده در قرارداد از صاحبان مسکن مهر پردیس از مشکلات رخ‌داده برای افراد است.

رجبی با بیان این‌که افزایش مطالبه مسئولان از مردم برای تحویل واحدهای مسکن مهر و همچنین آماده نبودن زیرساخت‌ها، انتقادات وارده به این طرح است، تصریح کرد: بررسی ایرادات وارده به طرح مسکن مهر پردیس و همچنین رفع مشکل صاحبان این واحدها از سوی کمیسیون عمران مجلس در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر این‌که بسیاری از صاحبان مسکن مهر پردیس از اقشار محروم جامعه هستند، افزود: انتظار پرداخت بهای بیش از نرخ تعیین‌شده در قرارداد بابت تحویل واحدهای خریداری‌شده با ناتوانی مالی آنها و تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی همراه شده است.

رجبی با بیان این‌که ناتوانی مردم در پرداخت وجه مطالبه‌شده یکی از مشکلات و نبود منابع دولتی برای تکمیل آن، معضل دیگری است، گفت: باید در جلسه‌ای مشترک با اعضای کمیسیون عمران مجلس و همچنین با حضور وزیر راه و شهرسازی به رفع معضل مسکن مهر پردیس پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها