شهردار منطقه 20 از ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در این منطقه جنوبی خبر داد و گفت: نمایشگاه رزمی-فرهنگی «از ری تا آسمان» که در ارتفاعات بی بی شهربانو دایر شده، ارزشمند است.
کد خبر: ۹۴۹۵۷۶
نمایشگاه «از ری تا آسمان» در ارتفاعات بی‌بی شهربانو

به گزارش جام جم آنلاین، سید احمد صفوی با بیان این مطلب افزود: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به جان فشانی ها و رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، همزمان با هفته دفاع مقدس، ده ها ویژه برنامه فرهنگی و ارزشی با عنوان «ما آماده ایم» برای شهروندان این منطقه جنوبی به اجرا درآمده است.

صفوی با اشاره به اینکه نمایشگاه رزمی- فرهنگی «از ری تا آسمان» به مساحت 7 هکتار در ارتفاعات بی بی شهربانو برپاست، گفت: وقایع مهم آن دوران در این نمایشگاه به خوبی به نمایش درآورده شده است و علاقه مندان می توانند تا 10 مهرماه، برای تداعی اتفاقات آن دوران از این امکان ارزشی بهره مند شوند.
وی به اهمیت اجرای برنامه های مناسبتی این ایام ویژه قشر جوان اشاره کرد و افزود: باز آفرینی وقایع و عملیات های دوران دفاع مقدس و مباحث مربوط به اساس خلقت از نقاط قوت این نمایشگاه است.

صفوی استفاده از فرصت هفته دفاع مقدس در جهت ترویج فرهنگ جهاد، بسیج، قناعت و خودکفایی را از اولویت های مدیریت شهری برشمرد و گفت: غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از ایثارگران و خانواده های معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم، یادواره شهدای مدافع حرم و ده ها برنامه ارزشی دیگر از برنامه های تدارک دیده شده در این هفته است.

وی خودکفایی و استقلال کشور را از نعمت های هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: تمامی برنامه های هفته دفاع مقدس با محوریت و تعامل مساجد، پایگاه های بسیج و مراکز فرهنگی انجام می شود تا پیوند شهروندان با این اماکن ارزشی بیش از پیش شود.

شهردار منطقه 20 یادآور شد: ترویج فرهنگ جهادی بسیج و ایثارگری همواره از اولویت های مدیریت شهری تهران بوده است و علاوه بر ایام مناسبتی، در طول سال نیز برنامه های اجتماعی و فرهنگی با این محوریت اجرا می شود که دیدار با خانواده های معظم شهید، اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی، همایش تجلیل از مقام شهدا از جمله این فعالیت ها هستند.

رضا فغانی - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها