نتایج یک بررسی نشان می دهد که تنها در حوزه پخش رادیویی ، بیش از چهل ساعت برنامه رادیویی به زبان فارسی در شبانه روز ، کار عملیات روانی علیه جمهوری اسلامی را به صورت مستمر ادامه می دهند.
کد خبر: ۹۴۹۳۳
(این میزان به جز برنامه هایی است که به صورت تکراری پخش می شوند) از این میان رادیو آمریکایی فردا که با بودجه رسمی سازمان سیا علیه ایران فعالیت می کند، به صورت 24 ساعته فعالیت دارد. رادیو دولتی BBC وابسته به وزارت خارجه انگلیس دیگر رادیوی فارسی زبانی است که 6 ساعت در شبانه روز فعالیت دارد. رادیو صدای آمریکا، دیگر رادیوی آمریکایی است که رسما دیدگاه های کاخ سفید علیه ایران را اعلام می کند. آلمان، فرانسه، روسیه و اسرائیل نیز از جمله کشور هایی هستند که بین یک تا سه ساعت در شبانه روز برنامه هایی به زبان فارسی پخش می کنند. علاوه بر آن دهها ایستگاه رادیویی متعلق به گروه های ضد انقلاب و دیگر کشورهای منطقه نیز برنامه هایی به زبان فارسی پخش می کنند، که عمدتا محتوایی خلاف مصالح ملی ایران دارند.
همزمان خبرهای رسیده حاکی است، اخیرا دولت هلند نیز، اقدام به راه اندازه برنامه رادیویی فارسی زبان کرده است. این رادیو با پیگیری یکی از اعضای ایرانی الاصل مجلس این کشور که از اعضای سابق یک گروهک تروریستی بوده است عملی شده است. رادیو مذکور اخیرا در پایگاه های فارسی زبان اقدام به انتشار آگهی استخدام ژورنالیست کرده است.
آنچه بدان اشاره شد، غیر از چندین شبکه ماهواره ای است که به زبان فارسی یا دیگر زبان های قومیت های مختلف ایرانی ازجمله آذری، کردی ، عربی، بلوچ و ترکمن با کمک های بیگانگان علیه نظام جمهوری اسلامی و برای ایجاد اختلاف در بین مردم فعالیت دارند. همچنینباید به این رسانه ها، صدها پایگاه اینترنتی رسمی و غیر رسمی وابسته به مخالفان نظام جمهوری اسلامی را نیز اضافه کرد که خوشبختانه تا کنون در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام مانده اند.

نزدیک ترین همراه بوش هم به وی هشدار داد
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها