رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بازدید از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» بر تولید آثار نمایشی با مضمون تاریخ تأکید کرد.
کد خبر: ۹۴۸۸۱۱

به گزارش فارس، سردارمحمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج در بازدید از پشت صحنه سریال معمای شاه ضمن تقدیر از سازندگان آن تاکید کرد: معمای شاه سریال تأثیرگذار و خوبی است و با گذشت زمان، مخاطب خودش را پیدا کرده و هرچه جلوتر می‌رود مخاطب آن نیز بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت این سریال عنوان کرد: این سریال می‌تواند به نسل جدید واقعیت‌های دوران پهلوی را منتقل کند. مسائلی که تاکنون گفته نشده و نسل جوانان امروز کشور از آن بی‌اطلاع است.

سردار نقدی با اشاره به محتوای کتاب فردوست گفت: مطمئنا شما نمی‌توانید همه فساد خاندان پهلوی را در یک اثر نمایشی به تصویر بکشید. فساد و فحشای خاندان پهلوی به حدی بوده که انسان شرمش می‌شود آنها را بیان کند چه رسد به این‌که در سریال به آنها پرداخته شود. درباره این فساد و آنچه در دربار می‌گذشته، فردوست در کتاب خاطراتش آورده و نقل کرده است.

وی اضافه کرد: باید از تولید و ساخت سریال‌های تاریخی و ارزشی حمایت شود.

همچنین در این دیدار محمدرضا ورزی، کارگردان سریال معمای شاه فعالیت‌های تیم کاری معمای شاه را از قبل از تولید تا پس از تولید تشریح و پس از آن سردار نقدی از لوکیشن‌های سریال معمای شاه در شهرک غزالی بازدید کرد.

معمای شاه عنوان مجموعه تلویزیونی با ژانر تاریخی به کارگردانی محمدرضا ورزی است. این سریال داستان زندگی محمدرضا شاه پهلوی را از زمان بازگشت وی از مصر، پس از ازدواج با ملکه فوزیه تا زمان مرگ به تصویر می‌کشد. در ساخت این مجموعه 80 بازیگر اصلی، 540 بازیگر فرعی و بیش از 560 نفر از عوامل سینما و تلویزیون ایران حضور دارند. مجموعه معمای شاه درخصوص جریانات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در دوره پادشاهی محمدرضا پهلوی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها