تینا پاکروان دارای لیسانس کارگردانی سینما از دانشکده سینما تئاتر است و تحصیلات تکمیلی سینما را در دانشگاه UCLA گذرانده است. او تاکنون به عنوان مجری طرح، مدیر تولید، بازیگر، برنامه‌ریز، دستیار کارگردان و... با فیلمسازانی مانند مسعود کیمیایی، داریوش مهرجویی، بهرام بیضایی، محمدرضا ورزی، ضیاءالدین دری و... کار کرده است و ازجمله فعالیت‌های دیگرش هم می‌توان به تدریس، انتشار کتاب، نقد و ترجمه در مطبوعات و برگزاری نمایشگاه عکس اشاره کرد.
کد خبر: ۹۴۶۸۲۶

«نیمه شب اتفاق افتاد» دومین ساخته سینمایی پاکروان بعد از فیلم «خانوم» است که قرار بود از چهارشنبه 31 شهریور در سینماهای سراسر کشور اکران شود، اما ظاهرا قرار است این اتفاق به تعویق بیفتد.

غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با فارس در این باره می‌گوید: این فیلم به دلیل فضای شاد و صحنه‌های عروسی و موسیقی به بعد از ایام سوگواری موکول شد و فیلم سینمایی «اروند» جایگزین آن می‌شود. او ادامه می‌دهد: با توجه به عزاداری و سوگواری اباعبدالله حسین(ع) فیلم اواخر مهر یا اوایل آبان ماه اکران می‌شود. در این فیلم حامد بهداد، رویا نونهالی، گوهر خیر اندیش، آتیلا پسیانی، ستاره اسکندری، شقایق فراهانی و... به ایفای نقش می‌پردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها