همایون ارشادی، یک بازیگر سرشناس بین‌المللی است که نه‌تنها در ایران، بلکه در دیگر کشورها هم کار سینمایی کرده، بنابراین قواعد بازی در سینمای بسیاری از کشورها را بخوبی می‌شناسد.
کد خبر: ۹۴۶۸۲۵

این بازیگر توانمند چندی پیش به تماشای فیلم«نوراستنی»، ساخته امید توتونچی نشست و پس از آن به ایسنا گفت: نوراستنی، تجربه موفقی در کارنامه یک فیلمساز جوان است و از دیدن این تجربه لذت بردم. چراکه قواعد کارگردانی به لحاظ میزانسن و ریتم را درست رعایت کرده است.

او ادامه داد: به نظر من نوراستنی اولین فیلمی است که به معضلات جوان‌ها از زاویه‌ای دیگر نگاه می‌کند و مطرح کرده معضل جوان‌ها فقط مواد مخدر نیست و پایه و اساس اعتیاد چیز دیگری است. نوراستنی، روایتگر زندگی شهریار پسر جوانی است که در روابط اجتماعی‌اش دچار سوءتفاهم‌هایی مثل روابط خواهر ـ برادری یا بددلی در ارتباطات عاطفی‌اش می‌شود که هر یک از این روابط او را تنهاتر از قبل می‌کنند و... . نامزدی جایزه بزرگ جشنواره ورشو و نامزد جایزه استعداد جوان سینما در سال 2014 از جشنواره هامبورگ بخشی از موفقیت‌های این فیلم است. این فیلم از 22 شهریور ماه در گروه سینمایی هنر و تجربه به نمایش گذاشته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها