پلیس برای شناسایی هویت دو مرد جنایتکار که پس از کشتن مردی هزینه عمل جراحی او را سرقت کرده بودند، از خوانندگان تپش درخواست کمک کرد.
کد خبر: ۹۴۶۸۰۸

عصر نهم اسفند سال گذشته یک فقره قتل در محدوده غرب تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی گزارش شد که با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد دو نفر به صورت پیاده و با اسلحه کمری اقدام به قتل شخصی به نام سعید 57 ساله کرده و به سرعت از محل متواری شدند .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . با حضور کارآگاهان اداره دهم در محل جنایت و انجام تحقیقات میدانی، کارآگاهان موفق به شناسایی تعدادی از اهالی و کسبه محل شدند که شاهد صحنه جنایت بودند، اما به علت مسلح بودن هر دو سارق و خشونت بالای آنها، موفق به کمک‌رسانی به مقتول نشدند .

شاهدان صحنه جنایت در اظهارات خود گفتند: دو مرد حدود 40 تا 45 ساله ناگهان به سمت متوفی حمله ور شده و با نشان دادن اسلحه قصد سرقت از او را داشتند که با مقاومت وی روبه‌رو شدند . سارقان با شلیک دو گلوله این مرد را به قتل رسانده و خودشان از محل متواری شدند.

کارآگاهان در تحقیقات از خانواده مقتول دریافتند که مقتول از چندی پیش برای تأمین هزینه عمل جراحی اقدام به تهیه وام از یکی از شعبات بانکی کرده و در روز جنایت قصد داشته تا مقدمات انجام عمل جراحی را آماده کند که سارقان اقدام به سرقت کیف دستی و کشتن وی کرده‌اند.

در ادامه رسیدگی به پرونده و با بررسی تصاویر سیستم‌های مداربسته در محدوده وقوع جنایت، کارآگاهان موفق به شناسایی تصاویر دو سارق زورگیر مسلح توسط شاهدان صحنه سرقت شدند.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، دراین باره گفت: با توجه به حساسیت ایجاد شده در خصوص پرونده و در ادامه اقدامات پلیسی برای شناسایی متهمان، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر هر دو متهم تحت تعقیب پلیس آگاهی از سوی مقام قضایی در ضمیمه هفتگی تپش صادر شده است. از تمامی شهروندان درخواست می‌شود تا در صورت شناسایی هویت این دو جنایتکار، هرگونه اطلاعات درخصوص مشخصات و مخفیگاه آنها را به صورت شبانه‌روزی با شماره تماس‌های 51055123 و 51055141 در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها