در مقایسه ای که به تازگی از تصاویر به دست آمده از گوشی های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس و سامسونگ گلکسی اس۷ انجام شد، مشخص شده است که نماینده سامسونگ تازه واردان اپل را شکست سختی داده است.
کد خبر: ۹۴۶۵۵۶
دوربین گلکسی اس7 از آیفون های جدید بهتر است

به گزارش جام جم آنلاین از کلیک ، نتایج به دست آمده از این مقایسه شگفت انگیز و البته برای طرفداران اپل کمی ناامید کننده بود. وقتی که در ماه مارس گذشته دوربین های دو گوشی سامسونگ اس۷ و آیفون ۶اس را مقایسه کردیم، این سامسونگ بود که قدرت خود را به رخ اپل کشید. بنابراین ما امسال انتظار داشتیم که اپل چنان محصولی را روانه بازار کند که اس۷ سامسونگ را شرمنده خود سازد. اما نه تنها این اتفاق رخ نداد، بلکه نتایجی هم چون مقایسه دفعه پیش رخ داد.

از طرف دیگر، آیفون۷ پلاس ویژگی هایی داشت که اس۷ سامسونگ از آن محروم بود. مثلا یک لنز تله فوتو، که قابلیت بزرگی است و امکان نوع کاملا جدیدی از عکاسی را به کاربران می دهد و در حال حاضر در هیچ دستگاه دیگری موجود نیست. البته خالی از لطف نیست که بگوییم تفاوت بین تصاویر آیفون۷ و اس۷ چندان زیاد نیست، اما قابل توجه است.

به هر حال، نه تنها کاربران و طرفداران پروپاقرص اپل، بلکه تمام کسانی که در دنیا به صنعت گوشی های هوشمند علاقه مند هستند، از کمپانی بزرگی مانند اپل، پیشرفت های قابل لمس سالانه را انتظار دارند. این که دوربین های دو نسل از گوشی های اپل به یک مدل از رقیب سنتی و همیشگی اش، سامسونگ، شکست بخورد اصلا چیزی نیست که طرفداران انتظار آن را داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها