لاغری و جوانی از خواص اسپیرولیناست

با اسپیرولینا دور چشم زیبا میشه + روش

سبزیجات خام، میوه ها، چربی های خوب و پروتئین های باکیفیت تأثیر زیادی در سلامتی دارند. اگر می خواهید سالم و تندرست بمانید باید این مواد غذایی را در رژیمتان داشته باشید.
کد خبر: ۹۴۶۲۳۴
هر روز یکی از این 6 ماده غذایی را میل کنید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تبیان، تأثیر مواد غذایی سالم بر سلامت، بر هیچ کس پوشیده نیست. داشتن یک رژیم غذایی سالم، متعادل و متنوع به میزان 80 درصد در برطرف کردن اختلالات و بیماری ها تأثیر مثبت دارد. سبزیجات خام، میوه ها، چربی های خوب و پروتئین های باکیفیت تأثیر زیادی در سلامتی دارند. اگر می خواهید سالم و تندرست بمانید باید این مواد غذایی را در رژیمتان داشته باشید. در ادامه چند ماده غذایی فوق العاده را معرفی کرده و توصیه می کنیم حتماً یکی از این مواد غذایی را در برنامه روزانه تان بگنجانید.

«سوپرمن های» غذایی کدامند؟

جوانه یونجه قدرت آنتی اکسیدانی فوق العاده ای دارد و حاوی پروتئین، ویتامین C و همچنین ویتامین های A و B12 می باشد. این جوانه های لطیف را منبع کلسیم بدانید

هر ماده غذایی فوق العاده ای که ارزش غذایی بالایی دارد یعنی سرشار از ترکیبات مفید برای سلامتی است که بدن به آن ها نیاز دارد. در ادامه این سوپرمن ها را معرفی می کنیم:

بروکلی

بروکلی از خانواده کلم ها بوده و سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و فیبرها است. این کلم سبز رنگ خوشمزه حاوی میزان قابل توجهی ویتامین c (البته به شرطی که خام مصرف شود)، کلسیم، پتاسیم و منیزیم است. بروکلی ترکیبات گوگردی دارد که برای مقابله در مقابل سرطان موثر عمل می کنند.

تخم کتان

تخم کتان منبع فوق العاده ارزشمند اسیدهای چرب اشباع نشده (امگا 3 ها) و همچنین آنتی اکسیدان ها است. توصیه می کنیم پودر آن را در خورش ها، سالاد یا ماست ریخته و به طور روزانه میل کنید.

آرتیشو (کنگر فرنگی)

آرتیشو یکی از سبزیجات فوق العاده سالم است که بدن را سم زدایی می کند. این ماده غذایی منبع خوب ویتامین C، B9 و ویتامین K می باشد. آرتیشو باعث فعال شدن عملکرد کبدی می شود چون حاوی سینارین است. این سبزی پرخاصیت همچنین باعث بهبود گوارش می شود.

روغن نارگیل

سبزیجات خام، میوه ها، چربی های خوب و پروتئین های باکیفیت تأثیر زیادی در سلامتی دارند. اگر می خواهید سالم و تندرست بمانید باید این مواد غذایی را در رژیمتان داشته باشید

یکی دیگر از سوپرمن های غذایی که بهتر است در برنامه غذایی تان بگنجانید روغن نارگیل است. این روغن فعال کننده عملکرد مغز بوده و حساسیت بدن نسبت به انسولین را افزایش می دهد. در نتیجه شما را از ابتلا به دیابت نوع 2 دور می کند.

جوانه یونجه

جوانه یونجه قدرت آنتی اکسیدانی فوق العاده ای دارد و حاوی پروتئین، ویتامین C و همچنین ویتامین های A و B12 می باشد. این جوانه های لطیف را منبع کلسیم بدانید.

اسپرولینا

اسپیرولینا نام یک جلبک خوراکی است که خواص فوق العاده ای دارد. در واقع اسپرولینا منبع ترکیبات مغذی از جمله کلروفیل، اسیدهای چرب غیراشباع، پروتئین باکیفیت، عناصر مغذی و مواد معدنی به ویژه آهن و آنتی اکسیدان های متنوع است. این جلبک خوراکی سیستم ایمنی را تقویت کرده و در تولید گلبول های قرمز، تصفیه خون و کاهش میزان چربی خون تأثیر دارد.

توصیه می کنیم متناسب با فصل هر روز حتماً یکی از این مواد غذایی را به برنامه روزانه تان افزوده و از خواص فوق العاده آن ها بهره مند شوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها