دربی 83 نزدیک است و هر نتیجه را می‌توان برای آن متصور بود. شاید استقلالی که هنوز طعم پیروزی را نچشیده، بازی بزرگ را ببرد. شاید هم پرسپولیس همان‌طور که روی کاغذ اوضاع بهتری دارد در زمین هم بتواند این برتری را تثبیت کند. اینها همه به اتفاقات درون زمین بستگی دارد؛ اتفاقاتی که بعضا متاثر از شرایط قبل از بازی است و بعضا هم هیچ ارتباطی به آن ندارد.
کد خبر: ۹۴۵۱۳۸

اما در مورد دربی 83 آنچه به واقع باید پذیرفت این است که پرسپولیس هم به لحاظ فنی، هم به لحاظ بدنی و هم از نظر روحی ـ روانی شرایط بهتری نسبت به استقلال دارد. گرچه این برتری شاید در نهایت به برد قرمزها در بازی حساس روز جمعه منجر نشود، اما چیزی نیست که بتوان آن را در آستانه این جدال بزرگ کتمان کرد. در مقابل اوضاع استقلال زیاد خوب نیست. تیمی که در فصل جدید هنوز نتوانسته بردی را دشت کند، قطعا شرایط روحی ـ روانی مناسبی هم برای دربی نخواهد داشت. به مشکلات استقلال در آستانه بازی با پرسپولیس، شرایط بدنی نه‌چندان مناسب این تیم را هم باید اضافه کرد.

استقلالی‌ها از ابتدای فصل تاکنون در سه بازی از پنج بازی نیمه مربیان را باخته‌اند که این می‌تواند ریشه در تحلیل قوای بدنی آنها داشته باشد. با وجود همه این مشکلات، پاسخ علیرضا منصوریان به سوال خبرنگاران درباره دربی جالب است. او می‌گوید تیمش برای این بازی کاملا آماده است!

شاید هدف منصوریان از این پاسخ، بالا بردن روحیه تیمش در آستانه دربی پایتخت باشد، اما با بالا رفتن انتظار هواداران استقلال چطور باید کنار آمد؟ بدون شک اظهارنظر واقع گرایانه یک مربی در چنین شرایطی بیشتر می‌تواند به او و تیمش کمک کند.

رضا پورعالی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها