واکنش تند افشارزاده به شایعه وجود باند عقرب در والیبال

کارخانه: درآمد 2 دلال از مربیان والیبال بیشتر است

دیروز مجتبی میرزاجانپور ملی‌پوش والیبال در پاسخ به این پرسش جام‌جم که آیا باند عقرب در والیبال وجود دارد و فساد گسترده‌ای در سطح باشگاه‌ها به راه افتاده است، حرف خاصی نزد اما مصاحبه‌های اخیر مربیان و مسئولان والیبال در رسانه‌ها از ابعاد تازه‌ای در این خصوص پرده برمی‌‌دارد.
کد خبر: ۹۴۳۸۴۶

محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال پاسخ کوبنده‌ای به ماجراهای اخیر والیبال دارد و می‌گوید: این شایعه را عده‌ای بی‌هویت در صفحات مجازی منتشر کردند و هیچ کدام از مطالب آن قابل استناد نیست.

افشاردوست درباره حضور بازرسان وزارت ورزش در فدراسیون والیبال هم می‌گوید: حضور این افراد برای بررسی اسناد مربوط به این فدراسیون است که این مساله هیچ ارتباطی به شایعات ندارد و هرچند مدت یک بار این بازرسی در همه فدراسیون‌ها انجام می‌شود.

مصطفی کارخانه سرمربی تیم بانک سرمایه نیز درباره فساد در والیبال می‌گوید: مواردی وجود دارد که باید برطرف شود اما نمی‌توان به آن فساد گسترده گفت. در حال حاضر تعدادی دلال در والیبال حضور دارند که درآمد دو نفر آنها از مربیان هم بیشتر است. ضمن این که اگر ما جلوی سوءتفاهم‌های موجود در والیبال را نگیریم این سوءتفاهم‌ها تبدیل به بدبینی، کینه و خشم می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها