اگر در میان سرویس‌های مختلف و بسته‌های ارائه شده توسط اپراتورهای مختلف برای اینترنت پرسرعت همراه جست‌و‌جو کنید، پیدا کردن یک طرح نامحدود اینترنت از پیدا کردن سوزن در انبار کاه نیز سخت‌تر است.
کد خبر: ۹۴۳۶۰۶

این مساله باعث شده شایعه‌ای درخصوص غیرقانونی بودن طرح‌های نامحدود از طرف رگولاتوری شنیده شود. از همین رو، حسین فلاح جوشقانی، معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرده هیچ حکمی درخصوص غیرقانونی بودن این طرح‌ها از طرف این سازمان به اپراتورها ابلاغ نشده است.

به گفته این مقام مسئول تمام دستورالعمل‌های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره ارائه سرویس اینترنت نامحدود به مشترکان و متقاضیان مانند قبل اعتبار دارد و اپراتورها موظف به ارائه آن هستند.

برخی از اپراتورها از اصطلاح «اینترنت غیرحجمی» در مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات این برداشت را داشته‌اند که نباید سرویس اینترنت نامحدود ارائه کنند، در حالی‌که این برداشت نادرست است و اپراتورها موظف هستند براساس نیازهای مشترکان، سرویس‌های متنوعی ارائه کنند که اینترنت نامحدود نیز در همین گروه از نیاز‌ها قرار خواهد گرفت.

بعد از طرح کاهش قیمت اینترنت همراه این دومین مساله‌ای است که از سوی اپراتورها با مقاومت روبه‌رو می‌شود و باید دید رگولاتوری و وزارت ارتباطات چه برخوردی با این مساله خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها