بازگشت سجاد شهباززاده به استقلال، بار دیگر به خبر روز فوتبال ایران تبدیل شده است. این روزها که همه نگاه‌ها معطوف به تیم ملی است و کسی اخبار باشگاهی را دنبال نمی‌کند، ناگهان خبر رسیده که سجاد شهباززاده احتمالا به استقلال برمی‌گردد. همین دو هفته پیش، او در مصاحبه‌ای اعلام کرد خبر بازگشتش به استقلال صحت ندارد و می‌خواهد در ترکیه بماند، اما حالا از ترکیه خبرهای جالب‌تری به گوش می‌رسد؛ این که شهباززاده احتمالا نیمکت‌نشین می‌شود و این برایش خوب نیست.
کد خبر: ۹۴۰۹۷۱

باشگاه آلانیا اسپور قبل از پایان نقل و انتقالات فوتبال اروپا، یک مهاجم دیگر جذب کرد و در حال حاضر، فورواردهای دیگری هم دارد. به همین دلیل در خط حمله‌اش، ترافیک مهاجم دارد و این وضعیت باعث شده تا شایعات درباره بازگشت شهباززاده به ایران و استقلال شنیده شود. شهباززاده در این باره می‌گوید: هنوز دو هفته بیشتر از رقابت‌های لیگ ترکیه نگذشته است... از الان زود است درباره آینده حرف بزنیم.

خود سجاد درباره برگشتن به استقلال حرفی نمی‌زند. نصرالله عبداللهی، مدیر فنی استقلال هم روز گذشته احتمال بازگشت سجاد را بسیار کم دانست و گفت: شهباززاده با تیم ترکیه‌ای قرارداد دارد و نمی‌تواند به استقلال بیاید. او در تیمش بازی کرده و بعید است آنها براحتی راضی به جدایی شهباززاده شوند. جدایی بازیکنی که قرارداد دارد، خیلی سخت است. به همین دلیل، شاید نباید اخبار تازه درباره بازگشت سجاد از استقلال را جدی گرفت. البته منصوریان اخیرا در تلاش بوده تا شخصا با سجاد درباره بازگشت به استقلال صحبت کند. او در زمان جدایی این بازیکن به هیچ وجه موافق نبود و در جلسه آخر رو به سجاد شهباززاده چندین بار گفت بماند. این بازیکن، اما در نهایت با وجود مخالفت منصوریان تصمیم گرفت از استقلال جدا شود و به ترکیه سفر کند. شنیده می‌شود، منصوریان در تلاش است تلفنی با سجاد حرف بزند و از زبان خود او بشنود که آیا دوست دارد به استقلال بازگردد یا نه.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها