
به گزارش جام جم آنلاین ، سرخیو آگوئرو بازیکن آرژانتینی منچستر سیتی بازی مقابل منچستر یونایتد را از دست داد.این بازیکن آرژانتینی به دلیل ضربه زدن به بازوی خودش به بازیکن وستهام از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس به سه جلسه محرومیت محکوم شد.
با این شرایط آگوئرو دربی شهر منچستر را روز دهم سپتامبر برگزار می شود را از دست خواهد داد.
این همان حرکتی است که باعث محرومیت سرخیو آگوئرو شد.

مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند