وزیر دادگستری گفت: مسعود رجوی به دست منافقان کشته شده است.
کد خبر: ۹۳۸۸۶۲
رجوی به دست منافقان کشته شده است

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی روز دوشنبه در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد، افزود: منافقان آنقدر خبیث و لعین هستند که حتی فرمانده تروریست خود را نیز می کشند و سپس عنوان می کنند رجوی کشته شد و به هم تسلیت می گویند.

وی اظهار کرد: سوال ما اینست که رجوی کجا کشته شد، کجا مرد و قبرش کجاست؟

وزیر دادگستری اضافه کرد: منافقان حاضر هستند برای اینکه به جنایت ها و توطئه های خود ادامه دهند کثیف ترین نقشه ها را اجرا کنند و حاضرند رئیس خود را زنده بگور کنند تا برای یک روز بیشتر به جنایت های خود ادامه دهند.

حجت الاسلام و المسلمین پور محمدی افزود: منافقان دست از خیانت خود برنداشته اند و در خصوص هسته ای به دروغ علیه ملت ایران پرونده سازی کردند چراکه از همان ابتدا، جاسوس صدام و سپس جاسوس آمریکا و اسرائیل شدند.

منافقان هنوز به مجازات و قهر این ملت گرفتار نشده اند

وی همچنین تصریح کرد: منافقان هنوز به مجازات و قهر این ملت گرفتار نشده و سزای اعمال خود را ندیده اند.

به گفته پورمحمدی، شهیدان رجایی و باهنر نزد ملت ایران با عزت بوده و منافقان مورد لعن و نفرین ملت و زیر سلطه استکبار هستند.

وزیر دادگستری یادآور شد: 40 سال است که منافقان علیه ملت ایران خیانت می کنند و بزرگان و فرزندان این کشور را به خاک و خون می کشند.

وی با بیان اینکه منافقان روزی با صدام ملعون پیوند خوردند و هزاران نفر از مردم ایران را با جاسوسی های خود به شهادت رساندند ، ادامه داد: در واقع آنها با این اقدام خود برخی از عملیات رزمندگان ما را ناکام و فرزندان و دلیران مملکت را شهید کردند.

وزیر دادگستری اضافه کرد: در نهایت نیز در عملیات فروغ جاویدان به لطف خدا بخشی از آنها تار و مار شدند و مابقی به آغوش اربابان خود بازگشتند.

حجت الاسلام پورمحمدی تصریح کرد: هرچقدر پرونده امام و شهدا پاک و طاهر است به همان اندازه پرونده منافقان مملو از خیانت و جنایت بوده که نمونه بارز آن پرونده سازی هسته ای بود که 12 سال مردم ایران را با مشکل و فشارهای اقتصادی روبه رو ساختند.

کشورهای مدعی حقوق بشر حامی تروریست هستند

وزیر دادگستری اضافه کرد: کشورهای اروپایی دم از حقوق بشر می زنند اما از منافقان حمایت می کنند.

حجت الاسلام پورمحمدی گفت: آمریکایی که منافقان تا چند سال پیش در لیست ترور آنها بود، امروز از این دسته حمایت می کند و دبیر کل سازمان ملل اسم عربستان را به دلیل پول از لیست منافقان خارج کرده که این اقدامات برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه آمریکا و منافقان حالا با هم رفت و آمد دارند و به یکدیگر تبریک می گویند، تصریح کرد: منافقان در حال غرق شدن هستند و به عربستان بدبخت متوسل شده اند.منافقان غضب خدا را خریده اند، ذلت خواری و درماندگی در پیشانی آنها حک شده است.

حجت الاسلام پورمحمدی افزود: رجایی و باهنر جدال حق و باطل را ترسیم کردند چراکه با شهادتشان تاثیر گذار شدند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه 14 هزار میلیارد تومان طرح در لرستان در حال اقدام است، افزود: اقدامات جهشی قابل قبولی در لرستان آغاز شده که انتظار می رود ادامه داشته باشد.خوشبختانه برای افتتاح مرکز درمانی کلینیک شهید رحیمی خرم آباد، ساختمان استانداری لرستان به دانشگاه علوم پزشکی واگذار شده است.

وزیر دادگستری با بیان اینکه این امر اتفاق مهمی در شهر خرم آباد محسوب می شود عنوان کرد: با اختصاص این ساختمان از سوی استانداری به دانشگاه علوم پزشکی 11 هزار متر مربع فضای بیمارستانی در شهر خرم آباد ایجاد شده است.

حجت الاسلام پورمحمدی تصریح کرد: این ساختمان همراه با فضای سبز و فضای شهری مناسب در اختیار بیمارستان شهید رحیمی قرار می گیرد.به طور حتم این اقدام گام بلندی برای تحقق سلامت و ارائه خدمات درمانی به مردم خرم آباد محسوب می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
روح الله
-
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
۰
۰
مرگ بر نكبتهای منافق ولگرد و مرگ بر امریكای شاه تروریست
میرزا غلام استرآبادی
-
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
۰
۰
مسعود رجوی كه كاری نكرده بود فقط به 22000 ایرانی رو ترور كرده بود و چند هزار كرد عراقی رو كشته بود من تعجب میكنم چرا مردم ایرا اینقدر ازش متنفرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نوذر
-
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
۰
۰
ملعون تر از مجاهدین خلق نه دیده و نه شنیده ام....مصداق خیانت محض هستند.....از طرفداران اندك آنها در عجبم كه چطور خباثت این گروهك را هنوز درك نكرده اند!!! لابد به خاطر پولهای سعودی است و یا آنقدر جاه طلب هستند كه هنوز با وجود اینهمه گند و افتضاح داعیه ی حكومت دارند!!! سعودی هم در حال غرق به هر بته ی سست شناوری چنگ میزند.....

نیازمندی ها