بعد از یک شروع توفانی در رقابت‌های سری A، هواداران رم منتظر بودند تا در همین ابتدای فصل صعود تیمشان به مرحله گروهی لیگ قهرمانان را هم جشن بگیرند، اما بازی با پورتو برای آنها به یک کابوس تبدیل شد.
کد خبر: ۹۳۷۰۴۹

رمی‌ها در ورزشگاه المپیک با 3 گل مغلوب حریف پرتغالی شدند تا دیگر شانسی برای حضور در لیگ قهرمانان نداشته باشد.

باور این شکست سنگین گرچه دشوار بود، اما روند بازی حکایت از این داشت که پورتو می‌توانست برد پرگل تری را هم جشن بگیرد. بعد از تساوی 1ـ1 در پرتغال، رمی‌ها امیدوار بودند که حتی با یک تساوی بدون گل هم جواز حضور در لیگ قهرمانان را به‌دست بیاورند، اما با اولین حمله پورتو، دروازه خود را باز شده دیدند. این گل را مونتیرو در دقیقه 8 زد. با این حال فاجعه برای رم زمانی اتفاق افتاد که دو بازیکن این تیم در کمتر از 12 دقیقه از داور کارت قرمز دریافت کردند و از زمین مسابقه اخراج شدند. دانیله ده روسی در دقیقه 39 اولین اخراجی مسابقه بود. رم با 10 نفر به رختکن رفت، اما با شروع نیمه دوم، در دقیقه 50 با اخراج امرسون، یک بازیکن دیگر را هم از دست داد تا با 9 نفر به‌دنبال گل تساوی باشد. تلاشی که با گل‌های لایون و کورونا در دقایق 73 و 75 نافرجام ماند تا رم در حضور تماشاگران خودی شکستی سنگین را تجربه کند.

اسپالتی سرمربی رم بعد از پایان بازی گفت: بسیار ناراحت هستم. احساس بدی دارم. هرگز انتظار چنین شکستی را نداشتم. انتظار نداشتم دو بازیکن تیم به این راحتی کارت قرمز دریافت کنند. اگر با 11 نفر بازی را ادامه می‌دادیم، شانس زیادی برای پیروزی داشتیم. کارت‌های قرمز بچگانه‌ای دریافت کردیم و این یکی از مشکلات رم است.

سرمربی رم که از اشتباهات زیاد شاگردانش عصبانی بود، افزود: تاکنون رم این‌گونه ضعیف بازی نکرده بود. با بازیکنانی که کارت قرمز دریافت کردند و باعث شدند تا تیم چنین شکستی را تجربه کند برخورد می‌کنیم و براحتی از کنار این موضوع نمی‌گذریم.

در دیگر بازی مهم، موناکو با گل دقیقه 90 فابیانو در خانه یک بر صفر ویارئال را شکست داد و با برتری مجموع 3 بر یک به دور گروهی راه یافت. سلتیک با وجود باخت 2 بر صفر در خانه هاپوئل با برتری مجموع 5 بر 4 جواز صعود را به‌دست آورد، لژیا ورشوی 10 نفره هم در زمین خودش با تساوی یک بر یک مقابل دوندلاک متوقف شد، اما در مجموع به برتری 3 بریک رسید. تساوی 2 بر 2 ویکتوریا پلژن و لودوگورتس رازگراد هم به معنای پیروزی مجموع 4 بر 2 لودوگورتس و صعود این تیم بود.

رکورد کاسیاس

با پیروزی پورتو مقابل رم، ایگر کاسیاس دروازه‌بان نامدار این تیم هم رکوردی جالب را به نام خود به ثبت رساند. او حالا برای هجدهمین فصل متوالی این شانس را دارد که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها