اختلافات خانوادگی منجر به سرقت اینترنتی در کرمانشاه شد.
کد خبر: ۹۳۵۵۰۲
اختلاف با برادر منجر به سرقت شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان از دستگیری عامل برداشت غیرمجاز یک میلیون و پانصد هزار ریالی خبر داد.

سرهنگ علی کریمی گفت: با شکایت فردی مبنی بر برداشت غیر مجاز یک میلیون و پانصد هزار ریال از حسابش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در تحقیقات اولیه به پلیس گفت پس از دریافت پیامکی از طرف بانک ملی متوجه شده است به صورت اینترنتی و غیرمجاز از حساب وی برداشت صورت گرفته در حالی که رمز دوم کارت خود را در اختیار کسی قرار نداده است با توجه به اظهارات شاکی کاراگاهان این پلیس با بررسی حساب بانکی وی و اخذ استعلام از بانک مربوطه متوجه شدند بخشی از برداشت ها به صورت خرید اینترنتی بوده است.

این مقام انتظامی گفت: با انجام اقدامات فنی و به کارگیری شگردهای خاص پلیس، متهم که برادر شاکی بود شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه ای دستگیر شد و در بازجویی به عمل آمده و در مواجه با ادله و مستندات انکارناپذیر رایانه ای به صراحت به بزه انتسابی اقرار کرد که با بردارش بر سر مسائلی اختلاف دارد و بابت طلبی که از وی داشته از حسابش به صورت اینترنتی مبلغی برداشت کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها