مهدی مدرس خواننده موسیقی پاپ کشورمان چند روز پیش در کنسرت خود بر خلاف معمول لباس جالب توجهی به تن کرده بود، پوششی که اتفاقا مورد توجه بسیاری قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۳۹۰۰
چرا خواننده پاپ با لباس عجیب روی صحنه خواند +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از هنرآنلاین پژمان عابد مدیر برنامه و تهیه‌کننده آثار مهدی مدرس، خواننده موسیقی پاپ کشورمان درباره چرایی استفاده این خواننده از لباس فرم خلبانی در کنسرت اخیر خود گفت: سوژه انتخاب این لباس از جایی شروع شد که نام کنسرت را "پرواز" انتخاب کردیم و قرار شد قطعه "پرواز" هم در این کنسرت اجرا شود.

او گفت: با یک همفکری تصمیم بر آن شد که اجرای متفاوتی از یک کنسرت پاپ داشته باشیم و این اتفاق هم افتاد و در بیستمین روز از مرداد و هنگام اجرای کنسرت با بر تن داشتن لباس‌های خلبانی و مهمانداری هواپیمایی از سوی اجراکنندگان، حضار را غافلگیر کردیم.

عابد گفت: مهدی مدرس به عنوان خواننده لباس خلبانی را بر تن کرد و نوازنده‌های گروهش نیز با لباس مهمانداری هواپیما به روی صحنه آمدند و حتی مدرس در دقایق ابتدایی اجرا خطاب به حضار گفت که خیلی خوشحالم که در این پرواز بزرگ در خدمتتان هستیم و به نوعی اجرای کنسرت به یک پرواز هوایی تشبیه شد که در تمام مدت اجرا مردم حاضر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی در حکم مسافران پرواز ایفای نقش می‌کنند.
مدیر برنامه و تهیه‌کننده آثار مهدی مدرس با اشاره به پخش تصاویری به وسیله ویدئو پروژکتور از یک پرواز هوایی بیان کرد: از زمان آغاز اجرای کنسرت این تصاویر پخش شدند و از راهنمایی‌های اولیه مهمانداران تا لحظه فرود هواپیما در مدت‌زمان اجرای کنسرت تصاویری پخش شد.

او ادامه داد: البته سیاست اجرای این کنسرت ابتدا بر این بود که در میانه کار گروه لباس‌های فرم پرواز را تعویض کنند، اما با توجه به طرح مورد نظر قرار بر این شد که در تمام زمان اجرا این لباس‌ها بر تن اعضای گروه باشد.

مدیر برنامه‌های مهدی مدرس در ادامه گفت: حتی پیش از اجرای این کنسرت، یکی از هواپیمایی‌های صاحب‌نام خارجی برای حمایت مالی از برگزاری این کنسرت اعلام آمادگی کرد که البته به دلایل مختلف این خواسته محقق نشد.

عابد در خاتمه گفت: این نخستین اجرای کنسرت "پرواز" بود، اما قرار است در آینده نزدیک این اجرا با همین سبک و سیاق و بر تن داشتن لباس فرم هواپیمایی در شهرهای مختلف کشور برگزار شود.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها