ارتباط پنهانی زن جوان با مرد غریبه و افشای این رابطه، به قیمت جان شوهرش تمام شد.
کد خبر: ۹۳۲۲۹۵

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده به دنبال درگیری خونین در قصران تهران در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران پس از حضور در محل درگیری، با پیکرهای خونین دو مرد به نام‌های طالب و نورعلی روبه‌رو شده و آنها را به بیمارستان منتقل کردند. تلاش پزشکان برای نجات جان دو مرد مجروح آغاز شد اما طالب بر اثر شدت جراحات جان باخت.

تحقیقات محلی نشان داد، طالب از چندی قبل به رفتار همسرش مشکوک شده و او را زیر نظر گرفته بود. روز حادثه نیز متوجه می‌شود، یکی از دوستانش به نام برهان وارد خانه او شده و با همسرش ارتباط دارد. مرد جوان با قفل کردن در ساختمان، این مرد را زندانی کرد تا موضوع را به پلیس اطلاع دهد. همزمان برهان با ارسال آدرس خانه مقتول برای دونفر از دوستانش، ادعا کرد به گروگان گرفته شده و برای نجات خود درخواست کمک کرد. در ادامه دو نفر از دوستانش مقابل خانه طالب آمده و درگیری آنها با مرد صاحبخانه منجر به قتل شد.

پس از بهبود وضعیت جسمانی نورعلی، ماموران به تحقیق از او پرداختند که با اعتراف به قتل گفت: پس از دریافت پیامک برهان، همراه دوستم به نشانی مورد نظر رفتیم. ما از ارتباط برهان با همسر مقتول خبر نداشتیم. چون احتمال می‌دادیم درگیری رخ دهد، همراه خود چاقو بردم. وقتی در زدیم، طالب در را باز کرد و قبل از این که حرفی بزنم، با چاقو مرا مجروح کرد. من هم در دفاع از خود چاقو کشیدم که به پهلویش خورد.

در ادامه پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. با توجه به در دسترس نبودن فرزندان مقتول، معاون اول قوه قضاییه برای متهم تقاضای قصاص کرد و نورعلی دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار گرفت.

نورعلی در جلسه دادگاه با رد اتهامش گفت: من قتلی مرتکب نشده‌ام. آن روز به تصور این که گروگانگیری رخ داده، به محل قتل رفتم و مقتول مرا با چاقو مجروح کرد. من هم برای دفاع از خود میله آهنی همراه برده بودم.

رئیس دادگاه: پیش از این به قتل اعتراف کرده بودید؟

متهم به قتل: اعترافاتم تحت فشار بازجویی بود.

رئیس دادگاه: پس چه کسی قتل را مرتکب شد؟

متهم به قتل: نمی‌دانم آنجا تاریک و شلوغ بود. شاید همسایه‌های طالب قتل را انجام دادند.

پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات برای تصمیم گیری وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها