معاون صندوق اعتباری هنر گفت: با توجه به اینکه هنوز بسیاری از روزنامه‌نگاران و خبرنگاران به‌دلیل زمان‌بر بودن ثبت‌نام و تایید شدن در «سامانه جامع خبرنگاران» نتوانسته‌اند برای بیمه تکمیلی ثبت‌نام کنند, مهلت ثبت‌نام بیمه تکمیلی خبرنگاران تمدید شد.
کد خبر: ۹۳۱۰۰۲
مهلت ثبت‌نام «بیمه تکمیلی خبرنگاران» تمدید شد

به گزارش جام جم آنلاین ،کیومرث شریفی در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره آخرین مهلت ثبت‌نام بیمه تکمیلی برای هنرمندان, نویسندگان و خبرنگاران که 20 مرداد اعلام شده بود، اظهار داشت: با توجه به اینکه هنوز بسیاری از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران به‌دلیل زمان‌بر بودن ثبت‌نام و تایید شدن در سامانه جامع خبرنگاران «e-rasaneh.ir» نتوانسته‌اند برای ثبت‌نام بیمه تکمیلی اقدام کنند,مهلت ثبت‌نام بیمه تکمیلی تا 31 مرداد ماه تمدید شد.

شریفی خاطرنشان کرد: برای استفاده از خدمات بیمه تکمیلی ایران, هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران حتماً باید از بیمه پایه برخوردار باشند و در صندوق اعتباری هنرمندان نیز عضویت داشته باشند که در غیر اینصورت هیچ خدماتی به بیمه‌شدگان ارائه نمی‌شود.

وی افزود: نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندانی هم که در این صندوق عضو نیستند اما دارای بیمه پایه هستند، می‌توانند پس از طی مراحل عضویت که در وبسایت www.honarcredit.ir قرار داده شده است، از خدمات بیمه درمان تکمیلی بهره‌مند شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها