استفان آنتیگا، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در آستانه بازی حساس برابر ایران در المپیک ریو گفت: ایران تیم خطرناکی است و باید بازی خیلی خوبی برابر آنها به نمایش بگذاریم.
کد خبر: ۹۳۰۵۱۰
آنتیگا: ایران تیم خطرناکی است

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از تسنیم، تیم های ملی والیبال ایران و لهستان بامداد فردا (چهارشنبه) در چارچوب رقابت های المپیک 2016 ریو روبروی هم قرار می‌گیرند. ریشارد اوپیاتوفسکی، خبرنگار روزنامه پژگلاند اسپورتوه لهستان در آستانه دیدار برابر ایران به اردوی تیم ملی کشورش رفت و مصاحبه ای با تعدای از والیبالیست‌های لهستانی انجام داد.

میخاو کوبیاک، کاپیتان نام آشنای تیم ملی والیبال لهستان به روزنامه پژگلاند اسپورتوه می گوید: ایران تیم بسیار خوبی است، هر چند بازی اول خود را باختند، اما این توانایی را دارند در مقابله با هر تیمی ضعف های خود را سریع پوشش دهند.

کوبیاک در ادامه گفت: لهستان و ایران بازی خوبی برگزار خواهند کرد و در پایان ما برنده هستیم. از پیروزی برابر ایران مطمئن هستم. استفان آنتیگا، سرمربی فرانسوی لهستانی هم اظهار داشت: ما بازی های زیادی برابر ایران انجام داده‌ایم. بعضی اوقات پیروز شدیم و در چند بازی نیز شکست خوردیم. تیم ملی ایران فرصت زیادی داشت تا خود را مهیای المپیک ریو کند. ایران تیم خطرناکی است و باید بازی خیلی خوبی برابر آنها به نمایش بگذاریم تا به پیروزی برسیم.

فابین دژیزگا دیگر بازیکن موثر تیم ملی والیبال لهستان به اوپیاتوفسکی، خبرنگار روزنامه پژگلاند اسپورتوه گفت: بازیکنان تیم ملی لهستان همانند ساعت سوئیسی کار می‌کنند و با هم متحد و هماهنگ هستیم. بازی با ایران سخت تر از بازی قبلی برابر مصر است. می‌خواهیم به گونه‌ای بازی کنیم که هیچ ستی را به تیم ملی ایران ندهیم و پیروزی در مدت زمان کمتری برای آرامش بازیکنان هم بهتر است.

تیم ملی والیبال لهستان در بازی اول خود با نتیجه سه بر صفر مصر را شکست داد و ایران نیز با همین نتیجه مغلوب آرژانتین شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها