شب گذشته، یاهو در اقدامی که شاید برای اولین بار در طول این سال ها رخ داده است، دست به کار عجیبی زد و در پیامی تقریبا تهدید آمیز به کاربران خود، اخطاری مبنی بر به روز کردن هر چه سریع تر ورژن یاهوی خود برای آن ها ارسال کرد.
کد خبر: ۹۳۰۳۶۷
هشدار: مسدود شدن حساب‌کاربری یاهوی برخی کاربران‌ایرانی تا ۴۸ ساعت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت کلیک ، این اقدام یاهو در حالی عجیب به نظر می رسد که در طول سالیان گذشته بارها چنین پیغام هایی مبنی بر به روز کردن ورژن یاهوی خود برای کاربران ارسال می کرد اما هیچ اجباری در این کار نبود؛ اما به نظر می رسد این بار قضیه جدی تر است.

یاهو در ایمیلی به کاربرانی که از ورژن های قدیمی یاهو استفاده می کنند، هشدار داد در صورتی که ظرف ۴۸ ساعت آینده اقدام به به روز رسانی حساب کاربری خود نکنند، حساب کاربری آن ها مسدود خواهد شد. اخطاری که از شب گذشته موجی از نگرانی را در بین برخی از کاربران ایرانی به وجود آورده چرا که ارتقا اکانت به منزله سوییچ به پوسته جدید یاهو است که سرعت کار کردن با سرویس های مختلف یاهو به واسطه استفاده از ماژول های زیاد و اینترفیسی با انیمیشن های فراوان، کاهش می دهد و بیشتر کاربران ایرانی که دسترسی به اینترنت پرسرعت ندارند تمایل داشتند و دارند که از پوسته قدیمی و ساده یاهو استفاده کنند تا امور خود را با سرعت بیشتری انجام دهند.

حال باید به انتظار نشست و دید این سیاست یک طرفه و بی سابقه یاهو با استقبال کاربران در دیگر کشورها رو به رو خواهد شد یا خیر؟

در هر صورت پیشنهادی که در حال حاضر می توان به کاربران داد این است که ابتدا اینباکس یاهوی خود را چک کرده تا از مشمولیت این سیاست یاهو مطلع شوند(چرا که اینباکس کاربران ایرانی معمولا پر از اسپم های مختلف است و این احتمال وجود دارد که کاربر به چنین ایمیلی توجه نکند) سپس در صورت دریافت چنین ایمیلی، برای از بین نرفتن حساب کاربری خود در یاهو، حتماً و در اسرع وقت این به روز رسانی را انجام دهند تا حساب کاربری آن ها مسدود نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
داود
-
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
دندان اسب پیش كش را نمیشمارند خدمات رایگان را از انور دنیا می دهند اگر نمیخواهند استفاده نكند حساب كنید اگر این سرویس دست ایرانیها بود چه پوستی از كله مردم میكندند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها