دو پسر جوان وقتی نتوانستند مشکلات خود را حل کنند، در جنگل به زندگی‌شان پایان دادند.
کد خبر: ۹۳۰۲۰۲

به گزارش جام‌جم، ساعت 6 عصر شنبه مردی در حال عبور از جنگلی در اطراف یکی از روستاهای شهر یاسوج با جسد حلق‌آویز دو پسر جوان روبه‌رو شد.

مرد رهگذر با پلیس تماس گرفت و موضوع را اطلاع داد. در پی این تماس، ماموران اداره آگاهی شهر یاسوج همراه بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم در آنجا حاضر شدند. بررسی‌‌ها نشان می‌داد ساعاتی از مرگ آن دو می‌گذرد و به احتمال زیاد خودکشی کرده‌اند.

در ادامه با هماهنگی قضایی، اجساد آویزان شده آنها از درخت به پایین آورده شد.

ماموران بررسی صحنه جرم در بازرسی از اجساد دو دستنوشته از جیب دو پسر جوان به‌دست آوردند که نشان می‌داد آنها به‌خاطر مشکلات زندگی، دست به خودکشی زده‌اند.

سرهنگ خداکرم پاکروان، رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: همزمان با تشکیل پرونده قضایی، خانواده هر دو جوان 19 و 22 ساله شناسایی و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی احضار شدند. آنها به پلیس گفتند که دو پسر جوان با هم رابطه خویشاوندی داشته‌اند. حتی روز حادثه هم برای تفریح با هم خانه را ترک کرده و از سرنوشت آنها خبری نداشته‌‌اند.

وی افزود: در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد در جریان غیبت طولانی آنها خانواده‌هایشان همه‌جا را جست‌وجو کرده، اما موفق به یافتنشان نشده‌اند. با توجه به اظهارات این دو خانواده، ماموران دستنوشته‌های بر جای مانده از آنها را به خانواده‌هایشان نشان دادند که آنها تائید کردند این دستنوشته‌ها متعلق به آن دو بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها