یوفا سه نامزد نهایی برای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال اروپا را اعلام کرد. کریستیانو رونالدو، گرت بیل و آنتوان گریزمان سه بازیکنی هستند که برای دریافت این جایزه رقابت خواهند کرد. لئو مسی و لوئیز سوارز از این رقابت کنار گذاشته شدند. در تاریخ 25 آگوست، در جریان قرعه‌کشی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، جایزه بهترین بازیکن سال اروپا به یکی از این سه بازیکن اهدا خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۸۸۷۶

مرکادو به سویا پیوست

باشگاه سویا به صورت رسمی امضای قرارداد با گابریل مرکادو را اعلام کرد. این مدافع 29 ساله آرژانتینی روز پنجشنبه در تست‌های پزشکی سویا شرکت کرد و پس از آن قراردادی سه ساله با این باشگاه به امضا رساند. ارزش انتقال او 5/2میلیون یورو برآورد شده است.

رئال دستمزد زیدان را 2 برابر می‌کند

بعد از قهرمانی فصل گذشته رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، این باشگاه قصد دارد دستمزد زین‌الدین زیدان سرمربی مشهور خود را دو برابر کند. به گزارشAS، زیدان پاداش عملکرد درخشان خود در فصل قبل را دریافت خواهد کرد؛ فصلی که تحت هدایت رافا بنیتس به شکل ناامیدکنندهای آغاز شده بود. با این حال، با وجود این‌که دستمزد زیدان از 7/2 میلیون یورو به 5/5 میلیون یورو افزایش پیدا خواهد کرد، اما این رقم همچنان از دستمزد دریافتی کارلو آنچلوتی طی دو سال حضور در سانتیاگو برنابئو (5/7 میلیون یورو) کمتر است. زیزو در ماه ژانویه به سرمربیگری تیم اصلی رئال مادرید رسید و تا دو سال بعد با این تیم قرارداد دارد.

فرمالن در یک قدمی رم

توماس فرمالن پس از دو سال حضور در بارسلونا شاید از این فصل برای رم توپ بزند. مدافع بلژیکی بارسلونا دو سال پیش از آرسنال به این تیم پیوست؛ اما در سال اول حضورش، به دلیل مصدومیت تقریبا تمام فصل را از دست داد. او البته فصل گذشته توانست برای بارسلونا هر از چند گاهی به میدان برود و حتی یک گل حساس و سه امتیازی نیز به مالاگا زد.

کوریره دلو اسپورت در شماره دیروز خود ادعا کرد کار پیوستن فرمالن به رم تمام شده و تنها اعلام رسمی آن باقی مانده است. گازتا دلو اسپورت نیز این خبر را تائید کرد.

بوفون: شجاعت ایگواین فوق‌العاده است

جیان‌لوئیجی بوفون،‌ کاپیتان محبوب یوونتوس به تمجید از گونزالو هیگواین پرداخت و او را انسانی شجاع دانست. ایگواین با 90 میلیون یورو ناپولی را ترک کرد و به یوونتوس پیوست و همین موضوع باعث ناراحتی هواداران ناپولی و واکنش بسیار تند آنها شد. بوفون در همین حال به تمجید از مهاجم آرژانتینی که فصل گذشته 36 گل به ثمر رسانده پرداخت و او را مهاجمی شجاع دانست. او گفت: «من معتقدم بازیکنی که شهامت گرفتن چنین تصمیمی را دارد، ‌شخصیتی فوق‌العاده دارد. یکی مثل هیگواین که سه فصل در ناپولی بهترین گلزن تیم است،‌ این حق را دارد که مقصدش را انتخاب کند. او می‌تواند تاثیری استثنایی در ترکیب ما داشته باشد.»

ایوانوویچ: لیگ سختی است

برانیسلاو ایوانوویچ، مدافع چلسی، مدعی شد که لیگ این فصل بسیار نزدیک و سخت است و برای آن‌که نتایج خوبی در فصل بعد بگیرند باید بسیار آماده باشند.او در پاسخ به این‌که آیا فصل بعد سخت‌ترین فصل است، گفت: «قطعا، قطعا. فصلی بسیار سخت پیش روی همه تیم های مدعی است .»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها